Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ultieme GTA Signature! Rates plz

Hoi, ik heb met paint een signature gemaakt: signaturegtaqz9.png

Rates are welcome!

[uPDATE] Nieuwe versie met PHotoshop gedaan. signaturegtacopyxz1.png

Edited by karamanci

Featured Replies

Is dat een Signature :puh: . Ze lijken meer op de avatars die op de site van Rockstar staan :puh: . Dus het lijken meer op avatars ;)

• Author

ja ik weet, ik vond ze allemaal mooi :puh: en heb veel ervan op sig gezet :puh:

Het ziet er erg leuk uit Karamanci, je moet maar op het idee komen. Wat ik altijd belangrijk vind aan zo'n soort sigs is dat de lijnen even liggen. bij jou zie je dat niet alles even recht is, sommige linen zijn dikker/dunner dan andere. Vooral met paint valt dat op vanwegen de duidelijke pixelvorming.

Probeer daar aan te werken wanneer je een paintsig maakt. Verder is het idee erg leuk, en goed uitgevoerd.

7/10 :tu:

• Author

Het ziet er erg leuk uit Karamanci, je moet maar op het idee komen. Wat ik altijd belangrijk vind aan zo'n soort sigs is dat de lijnen even liggen. bij jou zie je dat niet alles even recht is, sommige linen zijn dikker/dunner dan andere. Vooral met paint valt dat op vanwegen de duidelijke pixelvorming.

Probeer daar aan te werken wanneer je een paintsig maakt. Verder is het idee erg leuk, en goed uitgevoerd.

7/10 :tu:

Dat deed ik expres, want dat is gta stijl :puh:

Leuk, nu heeft die mooie vrouw met dat beige bloesje allemaal puistjes. Verder geef het wel een leuk effect in principe. Probeer nog wat meer effecten uit zou ik zeggen ^_^

• Author
Leuk, nu heeft die mooie vrouw met dat beige bloesje allemaal puistjes. Verder geef het wel een leuk effect in principe. Probeer nog wat meer effecten uit zou ik zeggen ^_^

Oke!

Edited by karamanci

die met photoshop is mooier alleen is je naam daar wazigger dat is wel jammer maarja ik vind het een 3,7

• Author
die met photoshop is mooier alleen is je naam daar wazigger dat is wel jammer maarja ik vind het een 3,7

3.7? damn, is het nou zoo slecht? :N

Ik vind dat je rare effecten aan de sig hebt toegevoegd, dat had je beter niet kunnen doen. Ik haat het om van die hele lage cijfers te geven, maar om wel eerlijk te blijven, geef ik je een 5/10

mvg,

Kloep