Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_946843 hey, ik ga m'n windows opnieuw installeren maar dan moet ik weer opnieuw met wolfenstein et beginnen, twerwijl ik heel veel xp heb bij een server dus dan is me vraag waar wordt me xp opgeslagen bij wolfenstein et, zodat ik dat kan back-uppen
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_946844 hey,ik ga m'n windows opnieuw installeren maar dan moet ik weer opnieuw met wolfenstein et beginnen, twerwijl ik heel veel xp heb bij een server dus dan is me vraag waar wordt me xp opgeslagen bij wolfenstein et, zodat ik dat kan back-uppen Volgensmij wordt gameplay bij bijna elk spel opgeslagen in de map "Mijn Documenten". Waarschijnlijk staat de map 'Wolfstiein userfiles' of iets in die trant daar ergens tussen.
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_946952 Kijk dan gwn is bij je wolfenstein directory. Zoek daar naar je savegame en back-up dat.
Geplaatst: 19 april 200817 jaren comment_948972 Alles word opgeslagen in ET KEY. Hier komt je naam, xp, adminlvl's en alles in te staan. Maak hier dus altijd een backup van!
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981915 je kan hem jah wel op een usb stick zetten dan weet je in indergeval zeker dat je het nog hebt
hey,
ik ga m'n windows opnieuw installeren
maar dan moet ik weer opnieuw met wolfenstein et beginnen, twerwijl ik heel veel xp heb bij een server
dus dan is me vraag waar wordt me xp opgeslagen bij wolfenstein et, zodat ik dat kan back-uppen