April 18, 200817 yr Weet iemand een programma wat je gewoon kan downloaden zoals een trial version van Atomix MP3 dat met een DJ Te maken heeft? Dank je voor die gene. Zoveel programma's mogenlijk graag. Dank je!
April 18, 200817 yr ik heb deze gevonden http://www.download.com/Virtual-DJ-softwar...cdlpid=10212112 het is een 20 dagen Trial Edited April 18, 200817 yr by osmgek11
April 18, 200817 yr je kan ook traktor proberen, erg fijn progamma. word door veeel bekende DJ's gebruikt. Vraagje, wil je mixen ? Overigens denk ik dat dit bij 'Software' hoort Edited April 18, 200817 yr by DJRobin
April 18, 200817 yr Author je kan ook traktor proberen, erg fijn progamma. word door veeel bekende DJ's gebruikt.Vraagje, wil je mixen ? Overigens denk ik dat dit bij 'Software' hoort Ja, ik wil mixen. En dit hoort inderdaad bij software
April 19, 200817 yr Je wilt dus mixen, welk progamma heb je nu ? ik denk zelf dat VDJ beter is, ik gebruik het zelf ook. Als je nog vragen hebt PM maar of post het hier
Weet iemand een programma wat je gewoon kan downloaden zoals een trial version van Atomix MP3 dat met een DJ Te maken heeft? Dank je voor die gene. Zoveel programma's mogenlijk graag. Dank je!