Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947108 Ik zat een uurtje geleden PGR 3 te spelen, was een race afgelopen, en toen kreeg ik de leaderbords te zien met mijn tijd ertussen. Is dit het zelfde principe als bij GTA IV ? Dat zou wel gaaf zijn, zeker omdat ik alleen Silver Live account heb. PS; iemand iets gehoord over problemen met leveringen bij de Intertoys ?
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947112 in de R* SC kun je straks zien wat nou de gevaarlijkste gebieden, de meeste gebruikte wapens, de beste spelers, etc etc. zijn. Er zijn nu nog geen games die de SC ondersteund, maar als IV uit is kun je het allemaal bekijken. En als de nieuwe midnight club uit is zul je waarschijnlijk ook hiervan alle stats kunnen zien.
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947178 in de R* SC kun je straks zien wat nou de gevaarlijkste gebieden, de meeste gebruikte wapens, de beste spelers, etc etc. zijn. Er zijn nu nog geen games die de SC ondersteund, maar als IV uit is kun je het allemaal bekijken. En als de nieuwe midnight club uit is zul je waarschijnlijk ook hiervan alle stats kunnen zien. Ja, maar moet je je psn/xlive naam dan invullen op die site? En meet het dan iedereen die online is zijn statistieken
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947217 in de R* SC kun je straks zien wat nou de gevaarlijkste gebieden, de meeste gebruikte wapens, de beste spelers, etc etc. zijn. Er zijn nu nog geen games die de SC ondersteund, maar als IV uit is kun je het allemaal bekijken. En als de nieuwe midnight club uit is zul je waarschijnlijk ook hiervan alle stats kunnen zien. Ja, maar moet je je psn/xlive naam dan invullen op die site? En meet het dan iedereen die online is zijn statistieken ja dat snap ik dus ook niet helemaal. Ik heb me er ook voor aangemeld maar je kan er op het moment nog helemaal niets.. Dus ik denk dat er voor de stats van de beste spelers een lijst komt met iedereen die online is geweest in Liberty City en daar punten heeft gemaakt, en dan automatisch op deze lijst komt te staan (ook mensen die zich dus niet aangemeld hebben voor SC). En dat je je zelf dan kunt op zoeken door op netwerk naam te zoeken. Ik weet dat je bij Resistance Fall of Men ook zoiets hebt. Daar kwam ik ook zo mijn stats tegen zonder dat ik me er voor had aangemeld. Bewerkt: 18 april 200817 jaren door Klokkie89
Geplaatst: 18 april 200817 jaren Auteur comment_947240 Dankjewel mensen Word eindelijk weer een goede GTA multiplayer.
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947771 en wat is pgr3? Project Gotham Racing????? En hoe het werkt de social Club, (NOG NIET) pas vanaf 29 april je hoeft je nu alleen maar in te schrijven en dan ff afwachten Bewerkt: 18 april 200817 jaren door sanfuck
Geplaatst: 19 april 200817 jaren comment_948305 De Rockstar Social club zal al je statistieken uit het spel op internet ook bijhouden. Nog gedetailleerde als de statistieken die altijd in vorige gta's in het menu kan zien. Zo kan je ook je eigen prestaties vergelijken (online en single player) met andere gta spelers. Ook is er een prijs geloof ik voor degene die het eerste het spel uit heeft gespeeld.
Geplaatst: 19 april 200817 jaren comment_948312 Maar ik heet Von-Helsing op PSN. Onthouden hun dan die naam op die site? Ciao
Geplaatst: 19 april 200817 jaren comment_948844 Ja maar hoe zit het nu? Steeds als ik me registreer krijg ik dit: Sorry you have may not registered with this site Please see our privacy policy En dan kun je der op klikken en dan krijg je deze site. https://socialclub.rockstargames.com/privacy/EN.html En dan? Doomsdayer
Geplaatst: 19 april 200817 jaren comment_948851 Ja maar hoe zit het nu? Steeds als ik me registreer krijg ik dit: Sorry you have may not registered with this site Please see our privacy policy En dan kun je der op klikken en dan krijg je deze site. https://socialclub.rockstargames.com/privacy/EN.htmlEn dan? Doomsdayer Ben je onder de 18 toevallig? Zo ja gewoon een andere geboorte datum invullen.
Geplaatst: 19 april 200817 jaren comment_948878 Ja ik ben 12 Maaruh dat blijft er maar staan ik doe de site opnieuw,druk op registreren en dat gezeik staat er weer . <oet ik dan wachten tot de volgende dag ofzo?
Geplaatst: 19 april 200817 jaren comment_948905 Ja ik ben 12 Maaruh dat blijft er maar staan ik doe de site opnieuw,druk op registreren en dat gezeik staat er weer . <oet ik dan wachten tot de volgende dag ofzo? Ook als je een andere geboorte datum invult ?
Ik zat een uurtje geleden PGR 3 te spelen, was een race afgelopen, en toen kreeg ik de leaderbords te zien met mijn tijd ertussen.
Is dit het zelfde principe als bij GTA IV ?
Dat zou wel gaaf zijn, zeker omdat ik alleen Silver Live account heb.
PS; iemand iets gehoord over problemen met leveringen bij de Intertoys ?