Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93524 ik weet niet of dit bekend is maar als je naar een politie-auto gaat en dan met een sniper naar de bestuurder inzoomt zie je die politie-man kaugum eten o ja je ziet het alleen maar in blueberry anderen zitten in hun auto muziek te luisteren en nog anderen doen gewoon niets ik liet het maar eens weten :lookaround: Bewerkt: 9 februari 200520 jaren door azert
Geplaatst: 19 februari 200520 jaren comment_97588 mss op de pc daar kos ge ook met vice city sigaret roken en mss ook met gta sanandreas
Geplaatst: 19 februari 200520 jaren comment_97608 mss op de pc daar kos ge ook met vice city sigaret roken en mss ook met gta sanandreas dat was een cheat, en waarom zou dat? als CJ kauwgom eet zie je dat toch niet, en je kan wel drinken, maar inderdaad geen milkshakes! en die typfouten, zo moeilijke zin is 't toch niet? Bewerkt: 19 februari 200520 jaren door Bobbiescie
Geplaatst: 2 maart 200520 jaren comment_103038 Tjah ik zie er eigelijk de humor niet echt van in dat CJ kan roken en kauwgum kan eten. Ik zal wel geen gevoel van humor hebben Lazlow
Geplaatst: 2 maart 200520 jaren comment_103048 Dat had ik nog niet gezien! :o Bewerkt: 2 maart 200520 jaren door CelicaVB
Geplaatst: 3 maart 200520 jaren comment_103091 Dat had ik nog niet gezien! :o Wat had je nog niet gezien? Dat je kauwgom kan eten en kan roken? Dat is ook niet waar, maar Lazlow bedoelt er mee te zeggen dat hij er de humor er niet van in ziet als dat wel zou kunnen...
Geplaatst: 4 maart 200520 jaren comment_103776 ja ik heb net op gta san gespeeld en ik was ff aan het rond rijden en ik stap vanme bromerke en ga wat knalen op mensen en ik zoom met die sniper op een moto man en die had niks in zijn mond. en toch was die aan het kauwen
Geplaatst: 4 maart 200520 jaren comment_104033 ja ik heb net op gta san gespeeld en ik was ff aan het rond rijden en ik stap vanme bromerke en ga wat knalen op mensen en ik zoom met die sniper op een moto man en die had niks in zijn mond. en toch was die aan het kauwen Dat heb ik ook al gezien, je ziet het wel niet zo veel. Dus vind ik het wel grappig.
ik weet niet of dit bekend is maar als
je naar een politie-auto gaat en dan met een sniper naar de
bestuurder inzoomt zie je die
politie-man kaugum eten
o ja je ziet het alleen maar in blueberry
anderen zitten in hun auto muziek te luisteren
en nog anderen doen gewoon niets
ik liet het maar eens weten :lookaround:
Bewerkt: door azert