Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93611 Hey Weet iemand waarrom De Vliegtuigen niet open kunnen bij Easter Bay Airport !??
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93613 Hey Weet iemand waarrom De Vliegtuigen niet open kunnen bij Easter Bay Airport !?? ik denk omdat dat komt dat je nog geen vliegbrevet heb, dat probleem had ik namelijk ook
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93616 Klopt inderdaad, gewoon even wachten totdat je in LV bent en daar je vliegbevret halen.. dan gaan alle deuren open
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren Auteur comment_93617 ik heb wel een rijbenwijs de hekken gaan open als ik bij elk vliegveld kom
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93619 kun jij al in las venturas dan kun ja naar da vlieg school zoo niet zoek een dodo of een anderen daar kunt ge wel in bij da anderen vliegveld in sanfiereo
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93640 ik heb wel een rijbewijs de hekken gaan open als ik bij elk vliegveld kom de hekken gaan open?? <_< huh?? nu tkan ook zijn dat ge gewoon niet aan de juiste kant staat vna je vliegtuig he... anders zou ik nit weten...
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93642 maaar moet het presee dat je hoger vlieg skil moet <_<
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93643 da is als ge vlieg skill vol hebt kunt ge daar gewoon in
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93648 FF Voor de duidelijkheid , alles staat hier door me kaar: - Je moet een paar missies in de vliegschool hebben afgemaakt totdat er links boven in je scherm komt te staan : Flying Skill Upgraded , you can now acces all airports. - Ga naar je vliegveld , deurtjes gaan open , zoek een vliegtuig en stap in. Freek
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93654 want als je gewoon in een vliedtuig rijd dan gaat dat niet omhoog die skill
Geplaatst: 10 februari 200520 jaren comment_94397 De skill gaat dan wel omhoog maar je als je gewoon rondvliegt met een vliegtuig en er is ongeveer 3 keer op komt 'Flying Skill Upgraded' zeggen dat je je vliegbrevet hebt.Je kan dan wel elk vliegveld in maar niet de Vliegtuige in SF. Daarvoor moet je de Vliegmissies gedaan hebben op het vliegveld 'Verdant Meadows'.
Geplaatst: 11 februari 200520 jaren comment_94553 Als je gewoon rijdt in een vliegtuig gaaat je flying skill ook maar heel langzaam omhoog. en als je in die andere vliegtuigen wilt zul je toch die missies moeten doen zoals al gezegt is. B)
Hey Weet iemand waarrom De Vliegtuigen niet open kunnen bij Easter Bay Airport !??