April 19, 200817 yr Laat hier je Console Collectie horen !! Heb je een XBOX 360 ? Of alleen een Playstation 3 ? Heb je ze allebei ? Of heb je nog Handhelds ? Bijvoorbeeld een PSP/Nintendo DS. Heb je het in het wit ? Zwart? Of zelfs grijs ? Meld allemaal hier ! Dit is het Console Collectie topic Doe het zo: [b] Console's:[/b] Bijv. PSP [b] HandHelds: [/b] [b] Kleur: [/b] Bijv. Zwart. Mijn Collectie is: Console: Playstation 3 40 GB.. Nintendo 1980, niet echt een console vind ik. Maar ik zet hem er toch maar bij.. HandHeld(s): Playstation Portable 2 GB.. GameBoy SP.. Kleur: Playstation 3 40 GB = Zwart.. Playstation Portable 2 GB = Zwart.. Gameboy SP = Zilver.. Nintendo 1980 = Grijs.. Zo, dit was mijn collectie. Nu jullie !! Gegroet Swiggers Mod's/Admin's als hier al een topic over was, excus want ik heb niets gevonden met de Zoekmachine. En natuurlijk mag er dan een Slotje op.. Edited April 19, 200817 yr by swiggers
April 19, 200817 yr Bestaat dus inderdaad al: *KLIK*. Had je niet eens de zoekfunctie voor hoeven gebruiken, aangezien er een link naar 't topic staat in het vastgeplakte topic van dit subforum: Consoles; links naar... >>> Door Ikkes: Niets aan toe te voegen -> <<<
Laat hier je Console Collectie horen !!
Heb je een XBOX 360 ? Of alleen een Playstation 3 ? Heb je ze allebei ?
Of heb je nog Handhelds ? Bijvoorbeeld een PSP/Nintendo DS. Heb je het in het wit ? Zwart? Of zelfs grijs ?
Meld allemaal hier !
Dit is het Console Collectie topic
Doe het zo:
Mijn Collectie is:
Console:
Playstation 3 40 GB..
Nintendo 1980, niet echt een console vind ik. Maar ik zet hem er toch maar bij..
HandHeld(s):
Playstation Portable 2 GB..
GameBoy SP..
Kleur:
Playstation 3 40 GB = Zwart..
Playstation Portable 2 GB = Zwart..
Gameboy SP = Zilver..
Nintendo 1980 = Grijs..
Zo, dit was mijn collectie. Nu jullie !!
Gegroet Swiggers
Mod's/Admin's als hier al een topic over was, excus want ik heb niets gevonden met de Zoekmachine. En natuurlijk mag er dan een Slotje op..

Edited by swiggers