Jump to content

29 april rustig hier op het gtaforum denk ik........

Geplaatst:
comment_948498

Op 29 April als Grant Theft Auto IV uit komt zal het hier vast wel rustig gaan worden op het gta forum.

Omdat de meeste onder ons waarschijnlijk gaan gamen dan.

Wat denken jullie zelf zal het hier dan heel rustig worden of niet?

Bewerkt: door sjors12345

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_949083
Ik denk dat het 29 April heel rustig zal zijn..En dat 30 April de vragen losbarsten en de fora met EE worden volgegooit 0_0

Haha, Ja. Ik denk dat er wel een EE forum nodig is :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_949792

Inderdaad wat de meeste al wel zeggen denk ik ook dat de gene die GTA IV hebben hier niet veel zullen komen, misschien alleen als ze echt vast zitten ergens mee.

Ik denk zelf ook dat ik alleen daarvoor online kom hier op het gta forum.

Dus de hele dag ga ik wel gamen. :cya:

Geplaatst:
comment_950095

ik heb hem de 29 ste maar heb nog wat dingen te doen dien avond (heb geen vakantie die dag), woensdag heb ik jammer genoeg ook een activiteit dus woensdag omstreeks 16 uur ga ik op verkenning in liberty city, ik ga de 28 ste wel stressen want ik denk altijd dat hij helemaal uitverkocht zal zijn (zelfs als ik hem heb besteld :puh:)

Bewerkt: door mattetoet

Geplaatst:
comment_950153

Mijn idee is dat we het zelfde aantal leden krijgen als die dagen ervoor. Mensen met de pc ( zoals ik ) willen graag weten wat voor spel het is. Ook de admins en de moderators gaan aan het werk om de pagina's te vullen. Zijn ze 1 maal gevuld dan is het wel raak hier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.