- Reacties 32
- Bezichtigingen 1.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Dutchy3010 6 posts
-
Limbolander 4 posts
-
Nemean^inf 3 posts
-
xgaming 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Mijn ouders moesten een nieuwe pc hebben, en kozen er één met de volgende specs:
Totaal: €1037,-
Nu is mijn vraag: is dit een goede pc? Mijn ouders willen er niet veel op doen, maar ik mocht ook deze PC hebben, maar dan met een betere grafische kaart. Kan iemand zeggen hoe goed dit is? Welke grafische kaart zouden jullie me aanraden? Nog tips, om een betere game-pc te krijgen? Of is dit gewoon helemaal niets, en raden jullie me af om deze te nemen?
Ik zou wel graag GTA IV spelen, en natuurlijk ook andere "zware" games. Dus graag hiermee rekening houden. De extra DVD-rom mag eraf, die hoef ik niet namelijk, maar de totaalprijs mag ook iets hoger liggen (€1200 ofzo).
Ook wil ik graag weten wat jullie me aanraden: vista of xp? Vista heeft kinderziektes, en de nieuwe programma's zullen ook nog wel een aantal jaren op XP draaien, maar zal ik toch voor Vista gaan, of niet? SA draait er bijvoorbeeld niet super op...
Mijn ouders willen per se bij die persoon kopen, dus niet zeggen dat je het goedkoper kunt krijgen op het internet...
Alvast bedankt!
@ hieronder: een betere grafische kaart was ook de bedoeling, want mijn ouders doen geen spelletjes, dus...