April 20, 200818 yr hoi k zit net aan de vliegschool helemaal bovenaan sa en zit vast bij die missie waar ik moet opstijgen en in een cirkel vliegen en landen mar als ik net opstijg dan begint mijn motor te haperen en daal ik en haal ik zelfs de eerste corona ni please help me aub
April 20, 200818 yr Probeer eens wat voorzichtiger te vliegen met de Rustler, dus wat minder scherpe bochten enz maken. Dan zou het wel moeten lukken, succes met de test.
April 20, 200818 yr Misschien heb je de wielen niet ingetrokken daardoor hapert een vliegtuig wel eens en zeker een rustler.
April 20, 200818 yr Het haperen hoeft nog niet eens zozeer met de wielen te maken te hebben, het kan er ook aan liggen dat je te steil vliegt. Je moet namelijk niet in één keer als een gek naar boven vliegen, maar rustig in een, een beetje rechte, lijn naar boven vliegt. Zorg er gewoon voor dat je niet te steil gaat, maar wel op tijd bij de cirkel aan komt. Succes
April 22, 200818 yr je moet ook niet als je opstijgt heel snel naar boven vliegen want dan gaat hij ook spruttelen.
April 26, 200818 yr Author je moet ook niet als je opstijgt heel snel naar boven vliegen want dan gaat hij ook spruttelen. bedankt gaste voor de tips tis gelukt nogmaals tnx
hoi
k zit net aan de vliegschool helemaal bovenaan sa en zit vast
bij die missie waar ik moet opstijgen en in een cirkel vliegen en landen mar als ik net opstijg dan begint mijn motor te haperen en daal ik en haal ik zelfs de eerste corona ni
please help me aub