Jump to content
Geplaatst:
comment_949904

Gisteren verscheen op de site van de Engelse supermarkt Tesco dat zij GTA IV al vanaf 25 april zouden gaan verkopen. Een Poolse website is Tesco gevolgd en heeft voor de release ook een datum van volgende week vrijdag genoteerd.

Tesco heeft inmiddels de release-datum gecorrigeerd naar 29 april met het bericht dat het ''een typo betrof''. Juist ja. De Poolse website heeft echter nog niets veranderd en schijnt er nog steeds van overtuigd te zijn dat GTA IV vanaf 25 april in Polen verschijnt. Hoe de vork precies in de steel zit is niet duidelijk, maar voor nu lijkt het erop dat de Polen al vanaf aankomende vrijdag met Nico aan de slag kunnen, een aantal dagen voor de rest van de wereld.

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/pole...ril_aan_gta_iv/

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_950711

Wat een flauwekul... R* heeft zelf gezegd dat de release datum wereldwijd 29 april is. Voor zover ik weet ligt Polen binnen het bereik van 'wereldwijd', en dus zullen ook de Polen pas vanaf 29 april GTA IV kunnen kopen.

Geplaatst:
comment_950723

Het slaat helemaal nergens op. 29 april is 29 april en geen dag eerder. Ik weet niet op R* ervan afweet maar als je als verkoper IV eerder dan de 29e verkoopt heb je een heel groot probleem.

Geplaatst:
comment_950724
Wat een flauwekul... R* heeft zelf gezegd dat de release datum wereldwijd 29 april is. Voor zover ik weet ligt Polen binnen het bereik van 'wereldwijd', en dus zullen ook de Polen pas vanaf 29 april GTA IV kunnen kopen.

je weet maar nooit

Geplaatst:
comment_950784
je weet maar nooit

Als ze in Polen het spel eerder uitbrengen, overtreden Poolse winkels wereldwijde handelswetten, en worden ze gigantisch aangeklaagd door Take 2, dus verwacht maar niet dat zij het eerder krijgen. De kans is trouwens erg groot dat de spellen niet in de winkels zijn, maar pas in een groot opslaghuis ofzo, klaar voor transport.

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_950818
Ik geloof hier eingelijk niks van, ik weet zeker dat dat spel daar op 29 april verschijnd.

boeit me ook niet zo veel , ik krijg hem gewoon 29 april , als iemand anders hem eerder krijg , nou hij blij . 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.