Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93819 hoi gasten zou iemand myn vraag kunne beantwoorden? vraag: ik wil graag auto,s in de vc wereld plaatsen (geparkeerde) maar k zou nie weeten hoe! iemand help! PLZ :dankje!: ps: kyk ook ff naar myn forum en posten!!!!!!!!! je moet je wel eerst ff registreere link:www.***.com [EDIT door Lantyz: Link verwijderd. Geen reclame op het forum svp.] Bewerkt: 9 februari 200520 jaren door Lantyz
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93832 Voor modding vragen hebben wij het modding-hulp-forum. Ik verplaats het even. --topic moved--
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93858 Ik denk dat je het liever ook zelf even wilt uitzoeken. http://www.gtamodding.gtagames.nl/ Dan Tutorials-Mission Coding en dan Wagens in VC plaatsen. Veel succes.
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93956 of je gaat naar de gtagames.nl download database, en download daar mijn savefile editor voor VC. Daarmee kun je extra geparkeerde auto's plaatsen, zonder de main.scm te veranderen. Je kunt dus verdergaan met je spel, waar je was.....
hoi gasten
zou iemand myn vraag kunne beantwoorden?
vraag: ik wil graag auto,s in de vc wereld plaatsen (geparkeerde)
maar k zou nie weeten hoe!
iemand help! PLZ
:dankje!:
ps: kyk ook ff naar myn forum en posten!!!!!!!!!
je moet je wel eerst ff registreere
link:www.***.com
[EDIT door Lantyz: Link verwijderd. Geen reclame op het forum svp.]
Bewerkt: door Lantyz