Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mod om ontbrekende USJ, HP en Rampages te zoeken.

Titel zegt vrijwel alles denk ik. Is er een mod die ik kan installeren om mijn ontbrekende Rampages, Unique Stunt Jumps en Hidden Packages te vinden?

En als ik die dan gebruik loop ik dan het risico om het spel niet voor de 100% uit te spelen ?

Featured Replies

Verkeerd gekeken, was voor SA dat ik bedoelde... :{

Edited by joppie

Helaas kunnen we je niet helpen met de USB's. Gebruik daarvoor ==> deze <== plattegrond (printen en afvinken). De Hidden Packages en de Rampages staan wél in een klein programmaatje en die kun je downloaden: GTAPackages V.02A

Dit heeft geen enkel nadelig effect op een eventuele 100%

Edit @Joppie: SAMA is uitsluitend te gebruiken voor San Andreas, dit was een Vice City vraag :puh:

• Author
Helaas kunnen we je niet helpen met de USB's. Gebruik daarvoor ==> deze <== plattegrond (printen en afvinken). De Hidden Packages en de Rampages staan wél in een klein programmaatje en die kun je downloaden: GTAPackages V.02A

Dit heeft geen enkel nadelig effect op een eventuele 100%

Edit @Joppie: SAMA is uitsluitend te gebruiken voor San Andreas, dit was een Vice City vraag :puh:

Zo, da's handig. Bedankt.

Het lastige bij sommige van m'n USB is dat je zo wel het vertraagde beeld krijgt voor een USB maar als ik dan eenmaal geland ben blijft het spel zo in slomo afspelen en krijg ik ook niet de boodschap dat ik de USB heb voltooid.

Voor de Unique Stunt Jumps is er ook een tool, genaamd UniqueCall. Download het programma vanaf de site, maak een back-up van je originele main.scm en plaats vervolgens alle bestanden van het programma (m.u.v. de readme) in je 'data' map. Start het spel, laad je savegame en je krijgt te zien welke jumps je moet nog voltooien.

• Author
Voor de Unique Stunt Jumps is er ook een tool, genaamd UniqueCall. Download het programma vanaf de site, maak een back-up van je originele main.scm en plaats vervolgens alle bestanden van het programma (m.u.v. de readme) in je 'data' map. Start het spel, laad je savegame en je krijgt te zien welke jumps je moet nog voltooien.