Geplaatst: 21 april 200817 jaren comment_950514 Hoi, als ik een auto in het spel zet (een mod) en ik zie hem in mijn beeld (dus ook als ik erin rij) wordt het beeld traag. Ik heb een laptop en ik heb er Windows Vista op, misschien kan het daarmee te maken hebben, maar dat weet ik ook zelf niet. Weet iemand wat ik moet doen, want ik zou heel graag auto's in mijn spel willen hebben? Alvast bedankt!
Geplaatst: 21 april 200817 jaren comment_950538 Misschien is je PC er niet snel genoeg voor. Overigens hoort dit bij : 'SA Hardware Problemen'. Bewerkt: 21 april 200817 jaren door DJRobin
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960721 Hoi,als ik een auto in het spel zet (een mod) en ik zie hem in mijn beeld (dus ook als ik erin rij) wordt het beeld traag. Ik heb een laptop en ik heb er Windows Vista op, misschien kan het daarmee te maken hebben, maar dat weet ik ook zelf niet. Weet iemand wat ik moet doen, want ik zou heel graag auto's in mijn spel willen hebben? Alvast bedankt! Ik heb ook een laptop en vista erop en mij gaat het sneller dan op de gewone pc met XP.. Mechien zit je pc gewoon kei vol.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_961020 Dat komt omdat die auto waarschijnlijk veel polygons heeft en dat eet fps, het maakt niks uit of je een laptop of pc hebt je hebt gewoon een betere videokaart nodig en meer geheugen
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren Auteur comment_971650 Hoi,als ik een auto in het spel zet (een mod) en ik zie hem in mijn beeld (dus ook als ik erin rij) wordt het beeld traag. Ik heb een laptop en ik heb er Windows Vista op, misschien kan het daarmee te maken hebben, maar dat weet ik ook zelf niet. Weet iemand wat ik moet doen, want ik zou heel graag auto's in mijn spel willen hebben? Alvast bedankt! Ik heb ook een laptop en vista erop en mij gaat het sneller dan op de gewone pc met XP.. Mechien zit je pc gewoon kei vol. Inderdaad die zit wel helemaal vol misschien is dat het wel.
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren Auteur comment_971653 Dat komt omdat die auto waarschijnlijk veel polygons heeft en dat eet fps, het maakt niks uit of je een laptop of pc hebt je hebt gewoon een betere videokaart nodig en meer geheugen Weet jij mischien of iemand anders waar ik kan zien wat voor videokaart ik zelf heb?
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973512 Weet jij mischien of iemand anders waar ik kan zien wat voor videokaart ik zelf heb?Je hebt Windows? Ga dan naar Start > Uitvoeren > Typ in 'dxdiag' zonder aanhalingstekens > OK > Tabbblad 'Beeldscherm' > Linksboven staat achter Naam of Chiptype wat voor kaart je hebt.
Hoi,
als ik een auto in het spel zet (een mod) en ik zie hem in mijn beeld (dus ook als ik erin rij) wordt het beeld traag.
Ik heb een laptop en ik heb er Windows Vista op, misschien kan het daarmee te maken hebben, maar dat weet ik ook zelf niet.
Weet iemand wat ik moet doen, want ik zou heel graag auto's in mijn spel willen hebben?
Alvast bedankt!