Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

My savegames are screwed!

Toen ik net mijn savegame wilde laden, kreeg ik opeens het scherm alsof je 'NEW GAME' hebt aangeklikt, dus dat CJ op het vliegveld staat en dat je dan in dat steegje staat dat je op die fiets moet springen. Dat is bij twee van mijn savegames zo, de rest doet het nog. Ik moet deze savegames écht terug hebben, ik was namelijk al op 98,40%, daar heb ik 85 uur aan gezeten, dus weet iemand a.u.b. een oplossing?

Bij de bijlage zit één van de savegames, misschien doet hij het bij jullie wel?

GTASAsf8.b

Featured Replies

Dat komt omdat je waarschijnlijk een andere versie SA hebt dan de savegames. Als je dus de files weer vervangt kan je die spelen. Dus, aan die heb je niks meer, tenzij je de files weer vervangt door de oude :)

Even als aanvulling: met 'files' bedoelt Visser23 waarschijnlijk de main.scm en de script.img.

Het kan zijn dat je dus een verkeerde versie hebt.

Probeer eens die files te veranderen.

Versie 1 files: Hier

Versie 2 files: Hier

Afkomstig van autovragen.nl (VWOer's site)

Wees er wel zeker van welke versie je eerst had, zodat we je ook de goede versie kunnen geven.

Als aanvulling op de post van Hanneswasco: Je moet de files uitpakken met WinRAR. Dit programma is freeware, wat betekent dat je het gewoon gratis en legaal kunt downloaden. Als je het niet hebt kun je dat alsnog doen. Als je het hebt kun je verdergaan: klik rechts op het gedownloade pakket. Kies 'Uitpakken in ...\', er zal nu een map verschijnen. Open de map en er staan twee bestanden in. Kopieer ze en plak ze in 'data\script'. De map 'data' vind je in de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Plak de bestanden hier.

Als het goed is werken je savegames nu weer, als dat niet zo is download je het andere pakket en volg je de hierboven opnieuw. Als het dan nog niet werkt, week je 'main.scm' en/of 'script.img' toen af van beide versies, en had je dus een modificatie daarin gezet.

• Author

Ik heb nu alweer de oude versie terug, bedankt daarvoor! Of de savegames het doen, weet ik nog niet, want GTA doet het bij mij weer niet, dus ik moet hem een paar keer opnieuw opstarten, en dan kan ik kijken of hij het doet. Maar in ieder geval bedankt voor de tips!

• Author
:dans::dans: Ze doen het alweer! Écht bedankt allemaal! :dans::dans: