April 21, 200817 yr Hey, Ik heb sinds kort mijn server op een Dedicated Server staan. Maar nu wil ik dat mijn server zich automatisch restart als hij crasht. Heeft iemand hier misschien een script voor ofzo ? Aangezien het echte SAMP forum closed is post ik het hier Alvast bedankt!
April 22, 200817 yr Draai je de server op Linux of op Windows? Voor Linux kun je hier anti crash vinden: Linux_Server Edited April 22, 200817 yr by Juwayri
April 22, 200817 yr idd het sa-mp forum is gesloten maar waar haal je die auto restarter vandaan? (dat de server automatisch herstart bedoel je toch?) heb je de (werkende) link voor me? <windows editie>
April 22, 200817 yr idd het sa-mp forum is gesloten maar waar haal je die auto restarter vandaan? (dat de server automatisch herstart bedoel je toch?) heb je de (werkende) link voor me? <windows editie> Eh ik zet het wel ff op mn webserver als ik thuis kom Dan post ik hier de link. hier is trouwens een onofficieel samp forum: www.sa-mp.co.uk Edited April 22, 200817 yr by watkijkje
April 22, 200817 yr idd het sa-mp forum is gesloten maar waar haal je die auto restarter vandaan? (dat de server automatisch herstart bedoel je toch?) heb je de (werkende) link voor me? <windows editie> Eh ik zet het wel ff op mn webserver als ik thuis kom Dan post ik hier de link. hier is trouwens een onofficieel samp forum: www.sa-mp.co.uk thx for the heads up
April 22, 200817 yr hier is trouwens een onofficieel samp forum:www.sa-mp.co.uk ik kan er niet op komen (ligt aan mijn laptop hoor )
April 23, 200817 yr Draai je de server op Linux of op Windows?Voor Linux kun je hier anti crash vinden: Linux_Server En nu ook voor windows : X_restarter.zip En met alle respect voor de maker hiervan maar ik ben de naam vergeten dus als je hem weet zeg het dan aub dan kan ik hem erbij zetten!!!
April 25, 200817 yr Draai je de server op Linux of op Windows?Voor Linux kun je hier anti crash vinden: Linux_Server En nu ook voor windows : X_restarter.zip En met alle respect voor de maker hiervan maar ik ben de naam vergeten dus als je hem weet zeg het dan aub dan kan ik hem erbij zetten!!! welk command moet je ook al weer invoeren in het systeem?
Hey,
Ik heb sinds kort mijn server op een Dedicated Server staan.
Maar nu wil ik dat mijn server zich automatisch restart als hij crasht.
Heeft iemand hier misschien een script voor ofzo ?
Aangezien het echte SAMP forum closed is post ik het hier
Alvast bedankt!