Jump to content
Geplaatst:
comment_951032

hee iedereen zoals julie al weten kan je in gta iv slow motion tijd gebruiken als je auit de auto wil schieten

maar hoe zit dat dan bij de multiplayer zal alleen jou beeld in slowmotion gaan of ook die van je doelwit??

Featured Replies

Geplaatst:
comment_951663
Daar is mij helemaal nog niks

van bekend hoor :O

maja het is wel soo!!

O0hH Isj eht Wel So00w??

:duh:

:schater: egt waar... Isj eht So00w ?? :schater:

On-Topic

Als het er in zit in de singleplay dan zal het in ieder geval niet in de multiplay zitten.

Dan zou jij het in slowmotion zien maar de andere speler niet ???

Dit kan niet... Dus in Multiplayer is het in ieder geval chaotisch en snel _O_:Y

Het is zo dat er slowmotion idd in de game zit. Ik heb gelezen dat je slowmotion kan gebruiken als je een moeilijke bocht wilt maken. De Rockstar fans kennen deze functie al van Midnight Club.

Of je ook kan schieten (met slowmo) heb ik nergens gezien of gelezen maar het zou wel lachen zijn.

De kans dat je gewoon door het gehele spel heen slowmotion kan doen is ZEER klein en On-line is dit GEEN optie.

Groetjes,

Geplaatst:
comment_951678

Slow Motion wordt alleen gebruikt (zover ik weet) alleen bij bv zware crashes, bij grote explosies van granaten en bij het racen tussen auto's zodat je nauwkeuriger erdoor heen kan racen.

Geplaatst:
comment_951707
En de slow motion tijdens de unique jumps zoals we deze al kennen blijft ook leuk...... :tu:

Idd, miss is er ook wel een optie om dat in te schakelen door een knop in te drukken (zoals burnout)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.