Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

zyXEL PLA400 Homeplug av

Hoi, Ik wil graag op mijn kamer goede verbinding hebben voor online ps3. Maar mijn router staat beneden en boven heb ik maar 60% Ik wil graag hoger..

In de PU kwam ik dit tegen de zyxel pla400. Er staat:

netwerk aanleggen niet nodig! Je hebt overal in huis waar een stopkontact is toegang tot je netwerk,je netwerk is plug and play aan te leggen. De verbinding is snel genoeg voor audio, video en gaming met 1 druk op de knop is je netwerk beveiligt

Hier kan je ze kopen: http://www.ciao-shopping.nl/ZyXEL_PLA_400__812975

Zou je hier al een router voor nodig hebben? Of gewoon met je draden. En hoe krijg je dat internet uit je stopcontact in je ps3?

Het lijkt me wel chill 100% inme kamer :tu:

Featured Replies

Hoi, Ik wil graag op mijn kamer goede verbinding hebben voor online ps3. Maar mijn router staat beneden en boven heb ik maar 60% Ik wil graag hoger..

In de PU kwam ik dit tegen de zyxel pla400. Er staat:

netwerk aanleggen niet nodig! Je hebt overal in huis waar een stopkontact is toegang tot je netwerk,je netwerk is plug and play aan te leggen. De verbinding is snel genoeg voor audio, video en gaming met 1 druk op de knop is je netwerk beveiligt

Hier kan je ze kopen: http://www.ciao-shopping.nl/ZyXEL_PLA_400__812975

Zou je hier al een router voor nodig hebben? Of gewoon met je draden. En hoe krijg je dat internet uit je stopcontact in je ps3?

Het lijkt me wel chill 100% inme kamer :tu:

Als het signaal al geroute is in de ADSL router/modem dan hoeft dat niet meer in dat stopcontact. Er gaat namelijk direct een netwerkkabel in dat apparaat en het apparaat doet niks anders dan het verzenden en ontvangen van gegevens op het lichtnet (stroomnet ook wel benaamd). 't is een zeer handige manier om het kabel probleem op te lossen, aangezien je overal in het huis een stopcontact hebt. :dans: