Jump to content
Geplaatst:
comment_951151

Ik kan al een paar nadelen zeggen sommig hebben dit al kunnen gelezen hebben.. :D.

Nadelen:

- Je kan niet duiken in het spel maar wel zwemmen? (toch wel een zwemdiploma! :dans:)

- Je Hebt geen parachutes maar hoe gaat het dan als je heli in de fik gaat? (gewoon suicide dus niks aan de hand)

- Bij cops and crooks (Multiplayer) Kunnen alleen de agenten een GPS krijgen zo kunnen zij jou opsporen maar jij hem niet.

- Noem maar bij de reacties nog een paar op.

Voordelen:

- Tijdens missie kan je Nooit opgepakt worden.

- Dat multiplayer er natuurlijk in voorkomt.

- Dat je een leader board krijgt in het spel. (meer info www.gta4.net)

- Je kan Veel missie te gelijke tijd doen! dat is wel ingewikelt.

Bewerkt: door NikoBellic16

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_951274
Maar tijdens missies niet opgepakt kunnen worden

geloof ik niet.. zal mooi zijn onderweg tijden een missies totale ravage aanrichten en de politie eet zijn donut rustig op??

ik denk dat je wel politie achter je aan krijgt, maar dat ze inplaats van je te arresteren ze je gewoon doodknallen ;)

Geplaatst:
comment_951286

Ik hoop dat ze het allebei doen, het is toch raar wanneer je een missie doet, je ziet 2 agenten lopen. Je schiet er 1 neer en die ander blijft lekker doorlopen omdat jij een missie aan het doen bent en omdat hij zijn donuts nog moet opeten XD

Geplaatst:
comment_952486
Is dat een FEIT :D, woow, dat is wel een leuke toevoeging :D, gewoon hoppakee een persoon erin gooien, naar een verlaten straatje rijden, en dan een kogel door zijn kop, o wat heb ik daar zin in :puh:

Haha Ja zal wel leuk zijn als zoiets kan.

Maar er zijn bijna geen nadelen.

Alleen je kunt niet vliegen dat vond ik altijd wel leuk in SA.

Maarja veder is de game perfect.

GR Giozio

Geplaatst:
comment_952515
Een game zal nooit perfect zijn hoor :puh:

Maar GTA IV komt aardig dicht in de buurt :eten:

En is dat bevestigd dat je niet gearesteerd kan worden tijdens missies?? geloof er niet veel van nu. En zou het ook wel minder realistisch vinden als ze dat niet zouden doen..

Geplaatst:
comment_952794
Je ziet op sommige screens dat het lijkt alsof het geverfd is...

Vind ik jammer/nadeel van de omgeving.

Ik snap niet hoe mensen dat lelijk kunnen vinden... Ik vindt dat schilderachtige juist heel erg mooi. En zo'n screen ziet er sowiezo veel mooier uit dan screens van de voorgangers. Misschien is het omdat ik ontwerpen als hobby heb en kunst mooi vind, dat weet ik dan weer niet... Oordeel zelf maar wat je ervan vindt! Ik vind het in ieder geval top! Thanks R*!!! _O_

Geplaatst:
comment_952818
Ik kan al een paar nadelen zeggen sommig hebben dit al kunnen gelezen hebben.. :D .

Nadelen:

- Je kan niet duiken in het spel maar wel zwemmen? (toch wel een zwemdiploma! :dans: )

- Je Hebt geen parachutes maar hoe gaat het dan als je heli in de fik gaat? (gewoon suicide dus niks aan de hand)

- Bij cops and crooks (Multiplayer) Kunnen alleen de agenten een GPS krijgen zo kunnen zij jou opsporen maar jij hem niet.

Voordelen:

- Tijdens missie kan je Nooit opgepakt worden.

- Dat multiplayer er natuurlijk in voorkomt.

- Dat je een leader board krijgt in het spel. (meer info www.gta4.net)

- Je kan Veel missie te gelijke tijd doen! dat is wel ingewikelt.

Hoe kom je aan die info? :?

Vermeld wel even een bron ;)

Bewerkt: door -->nick<--

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.