Jump to content
  • Reacties 38
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_952114
zou je ook kunnen fietsen?

zou je daar ook gebruik van maken?

waarom wel/niet?

ik hoop dat er fietsen zijn,maar weet er verder niets van.

Ik vond de fietsjes in gta sa ook al leuk,dus vandaar..

grts

Geplaatst:
comment_952123
zou je ook kunnen fietsen?

zou je daar ook gebruik van maken?

waarom wel/niet?

ik hoop dat er fietsen zijn,maar weet er verder niets van.

Ik vond de fietsjes in gta sa ook al leuk,dus vandaar..

grts

nee. er zijn geen fietsen in gta4. dit is bevestigd door rockstar

Geplaatst:
comment_952126

Ik heb op geen één screen een fiets gezien en heb er ook niks van gehoord, dus het zal er wel niet inzitten.

Bij San Andreas was het wel al snel bekend dat er fietsers inzaten.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_952135

In GTA Vice City Stories was het ook niet bekend voor de release of er fietsen in zouden zitten, dat moesten de spelers zelf ontdekken. Dus ik denk dat er wel fietsen zijn in GTA IV. :Y

Geplaatst:
comment_952139
Er zijn inderdaad geen fietsen meer in GTA IV.

Ciao :cya:

:erm::(

Hó eventjes, indien je geen bewijs hebt, en geen bron hoef je er echt niet van uit te gaan dat GTAIV géén fietsen zou bevatten.

Als Rockstar de game daadwerkelijk zo realistisch mogelijk zal maken, dan zou de mogenlijkheid tot fietsen door de straten van LC gewoon mogelijk zijn.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Geplaatst:
comment_952153

Hó eventjes, indien je geen bewijs hebt, en geen bron hoef je er echt niet van uit te gaan dat GTAIV géén fietsen zou bevatten.

Als Rockstar de game daadwerkelijk zo realistisch mogelijk zal maken, dan zou de mogenlijkheid tot fietsen door de straten van LC gewoon mogelijk zijn.

GOED GEZEGT MAAT! :tu:

Geplaatst:
comment_952163

Klik hier dan eens!

Hier zitten te discussieren dat ze het jammer vinden dat er geen fietsen in zitten. Heb ik even snel gevonden.

Ik weet 90% zeker dat er geen fietsen inzitten! De directe bron ben ik vergeten. Sorry!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.