Jump to content
  • Reacties 38
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_952358

Als er fietsen in zouden zitten hadden ze dat echt laten zien op screens hoor. en als ze er wel inzitten hebben ze dat goed kunnen verbergen in de screens :puh:

Geplaatst:
comment_952472
er zitten geen fietsen in. dit is bevestigd en bovendien word er in het echt NewArk ook weinig tot niet gefietst

Bron

In New York wordt zeker wel gefietst hoor! Time-Square is ietwat druk maar rond Central Park zijn er zat. In Central Park liggen zelfs gewoon fietspaden met bijbehorende symbolen op het asfalt. Vaak inderdaad wielrenners daar, maar ook gewoon fietsen.

Veel stukken van New York zijn niet geschikt om te fietsen omdat de weg daar niet voor gemaakt is, fietsonvriendelijk. Maar op andere stukken zie je ze geregeld, ik wel in ieder geval afgelopen zomer.

Weinig tot niet klopt dus niet, het is eerder "af en toe tot soms" :tu:

Geplaatst:
comment_952729
Als er fietsen in zouden zitten hadden ze dat echt laten zien op screens hoor. en als ze er wel inzitten hebben ze dat goed kunnen verbergen in de screens :puh:

Alhoewel ik denk/HOOP dat er wel degelijk fietsen zullen zijn moet ik je daarin gelijk geven en waarom zou R* het dan ''verbergen'' dat er fietsen zijn???

Geplaatst:
comment_952734

Alhoewel ik denk/HOOP dat er wel degelijk fietsen zullen zijn moet ik je daarin gelijk geven en waarom zou R* het dan ''verbergen'' dat er fietsen zijn???

Geen idee, drm zitten ze er ook niet in :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.