Ik zit weer met een probleem op mijn pc. Namelijk: telkens ik op mijn account ga staan alle snelkoppelingen gewoon terug op een verticale rij. Normaalgezien staan ze dus verspreid (in de hoeken,...). En dan nog een probleem: mijn bureaubladachtergrond heb ik niet meer; het is terug volledig blauw. En als ik dan alle snelkoppelingen terug goede plaats zet en me dan afmeld naar administratoraccount en me daar weer afmeld naar m'n ''gewone'' account staat alles weer in verticale rijen. Dan ben ik m'n desktopafbeelding ook kwijt. En dan nog een probleem: op administratoraccount is alles uitgerekt; op 1 verticale rij staan er 9 snelkoppelingen tegenover 11 op m'n andere account (daar is het niet uitgerekt). Nu zit ik nog met 1 probleem: als ik me nu aanmeld op m'n gewone account krijg ik alleen m'n desktopafbeelding (dat blauw) te zien; geen snelkoppelingen en geen startbalk. Daarmee kan ik niets doen, dus ik zit nu op administratoraccount. Veel van mijn bestanden staan op die account, daar kan ik nu niet aan. Weet er iemand een oplossing voor 1 van deze problemen?
Ik zit weer met een probleem op mijn pc. Namelijk: telkens ik op mijn account ga staan alle snelkoppelingen gewoon terug op een verticale rij. Normaalgezien staan ze dus verspreid (in de hoeken,...). En dan nog een probleem: mijn bureaubladachtergrond heb ik niet meer; het is terug volledig blauw. En als ik dan alle snelkoppelingen terug goede plaats zet en me dan afmeld naar administratoraccount en me daar weer afmeld naar m'n ''gewone'' account staat alles weer in verticale rijen. Dan ben ik m'n desktopafbeelding ook kwijt.
En dan nog een probleem: op administratoraccount is alles uitgerekt; op 1 verticale rij staan er 9 snelkoppelingen tegenover 11 op m'n andere account (daar is het niet uitgerekt). Nu zit ik nog met 1 probleem: als ik me nu aanmeld op m'n gewone account krijg ik alleen m'n desktopafbeelding (dat blauw) te zien; geen snelkoppelingen en geen startbalk. Daarmee kan ik niets doen, dus ik zit nu op administratoraccount. Veel van mijn bestanden staan op die account, daar kan ik nu niet aan. Weet er iemand een oplossing voor 1 van deze problemen?
Alvast bedankt
Bewerkt: door $big$smoke$