- Reacties 55
- Bezichtigingen 4.4k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Grand Theft Bier 9 posts
-
eagle^ 5 posts
-
Dwayne Forge 3 posts
-
Valkenburger 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Gegroet medemensjes.
Ik, zoals menig ander mens, kan moeilijk nog langer wachten. Het zou stukken makkelijker zijn als ik niet op de 29ste een week naar Zweden ga
Ik ben dus alvast op zoek gegaan in de winkels in de binnenstad van Eindhoven, maar tot zover zonder resultaat
Goed, ik dacht dat het misschien een idee is om hier bij te houden waar mensen al hebben gekeken en wat voor reacties ze hebben gekregen.
Bart Smit, Dixons, V&D, Intertoys, Replay, Game Mania, De Bijenkorf, Free Record Shop, Van Leest, Toys R Us en de Media Markt heb ik allemaal gehad.
V&D wist niet wanneer ze het binnen zouden krijgen.
Dixons zegt het spel nog niet binnen te hebben en verwacht pas aanstaande dinsdag hun levering.
Game Mania hebben een midnight release met pre-orders.
Alle anderen gaven specifiek de 29ste aan en wisten verder helemaal niks (of wouden niks los laten).
Ook al wanhopig op zoek? Laat het hier weten
Edit
Bart Smit manager zei tegen me dat ze morgen weer een levering krijgen, als GTA IV erbij zat wist hij niet. Hij heeft me ook verteld dat hij hem niet op de schappen zal leggen tenzij hij daarvoor instructies krijgt.
Media Markt zegt meer dan genoeg voorraad te hebben om de midnight launch een succes voor iedereen te maken.
Bewerkt: door Grand Theft Bier