Jump to content
Geplaatst:
comment_953026

Is het nog niemand opgevallen dat de characters in multiplayer een dikke kop hebben?

Zie die kerel achter in de transport auto die met zijn gun aan het mikken is:

med_gallery_1_51_123732.jpg

Die gast op de moto:

med_gallery_1_51_11209.jpg

Kijk die kerel met zijn muts:

med_gallery_1_51_131118.jpg

Die gast die langs die rode auto staat:

med_gallery_1_51_118984.jpg

Die kerel met zijn muts:

med_gallery_1_51_59645.jpg

Dat zijn toch serieuze formaten van hoofden of niet? Zeker in vergelijking met hun lichamen.

Vergelijk dit trouwens eens met eerdere GTA's:

1076193739.jpg

screen_ps2_GTA-ViceCity-02.jpg

gta3_screen012.jpg

2008-01-24T164637Z_01_NOOTR_RTRIDSP_2_TECH-TAKETWO-GTA-DC.jpg

Toch een groot verschil of niet? Maar ik heb wel ergens gelezen dat je Head Shape kan aanpassen, blijkbaar vinden ze het cool om een character met een dikke kop te maken? ^_^

Featured Replies

Geplaatst:
comment_953603

Ik ben niet met je eens

Je laat screens van gta 3 zien, daar heeft hij gewoon een echte muizenkop (kleine kop)

Ik vind dat in gta 4 alles mooi in verhouding staat, en er zeker geen sprake van grote hoofden is.

HOI

Geplaatst:
  • Auteur
comment_953613
Ik ben niet met je eens

Je laat screens van gta 3 zien, daar heeft hij gewoon een echte muizenkop (kleine kop)

Ik vind dat in gta 4 alles mooi in verhouding staat, en er zeker geen sprake van grote hoofden is.

HOI

Zoals ik hierboven al heb gezegd was het misleidend omdat het steeds hetzelfde character was (in die multiplayer pics) met dat overdreven groot hoofd.

Voor de rest is het inderdaad mooi in verhouding.

Geplaatst:
comment_953635

ik heb er geen last van hoor.

als je aan het spelen bent kijk je toch niet alleen naar hun hoofden?

het valt ook niet zo op denk k.

als er allemaal gun gevechten zijn ga je niet denken: wat is zijn hoofd groot :bonk:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_953644

als er allemaal gun gevechten zijn ga je niet denken: wat is zijn hoofd groot :bonk:

Natuurlijk niet. :)

Maar het viel me ineens op toen ik de multiplayer pics aan het bekijken was. Het leuke is dat het aanpasbaar is zodat er grote variatie in headsize gaat zijn online. :D

Geplaatst:
comment_953660

Natuurlijk niet. :)

Maar het viel me ineens op toen ik de multiplayer pics aan het bekijken was. Het leuke is dat het aanpasbaar is zodat er grote variatie in headsize gaat zijn online. :D

moet je een super klein hoofd maken :tu:

Geplaatst:
comment_953823
Amerikanen zijn gewoon dik, het spel is dus gewoon realistisch. ^_^

Volgens mij hebben de personen en nog nooit zo mooi en goed uitgezien. Dus ik vind dat jullie over niets zeuren.

/agree :Y Ze zijn véél realistischer dan voorheen. En volgens mij zijn je schouders ook niet 50 CM breed per kant.

Btw, rofl @ de Amerikanen :puh: _O-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.