Jump to content

Xbox Live en PlayStation Network tags in het profiel

Geplaatst:
comment_953112

Met oog op de multiplayerfunctie van GTA IV is het vanaf vandaag mogelijk om je PlayStation Network- of Xbox Live account aan te geven in je profiel. Hiermee hopen we het eenvoudiger te maken tegenstanders te vinden en herkennen op het forum. Je vindt de tags onder het kopje "Contactinformatie", welke in de Orange Dawn skin tevens meer naar boven geplaatst is. De twee tags vervangen de weinig gebruikte Yahoo- en AIM-tags. Leden die deze tags hadden ingevuld zullen dit dus moeten aanpassen. Mocht je nog steeds de oude icoontjes zien, kun je het cache van je browser verversen door op Ctrl + F5 te drukken.

Edit: Vanaf nu zijn de tags ook in het miniprofiel bij ieder bericht te zien. We willen wel even duidelijk maken dat deze velden alleen voor echte tags bedoeld zijn, en niet voor "grappige" teksten. Deze zullen worden verwijderd.

• Reacties 55
  • Bezichtigingen 7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_954943

Leuk, maar ik heb geen 360 of PS3, dus er valt voor mij weinig in te vullen. Het is inderdaad handig om elkaar te herkennen en het is altijd leuk te weten tegen GTAForum leden te gamen, maar ja, dan moet die game wel naar de PC komen anders heb ik er weinig aan. :7

Geplaatst:
comment_954945
Leuk, maar ik heb geen 360 of PS3, dus er valt voor mij weinig in te vullen. Het is inderdaad handig om elkaar te herkennen en het is altijd leuk te weten tegen GTAForum leden te gamen, maar ja, dan moet die game wel naar de PC komen anders heb ik er weinig aan. :7

Whaha, ik ook niet, heb gewoon:: Geen informatie.:: Ingevuld :puh:. Maar een hele goede toevoeging!

Geplaatst:
comment_955024
Whaha, ik ook niet, heb gewoon:: Geen informatie.:: Ingevuld :puh:. Maar een hele goede toevoeging!

Graag alleen geldige tags invullen. Als je er geen hebt, dan gewoon leeglaten, en niet iets anders invullen.

Geplaatst:
comment_955600

Met een XFire-tag voor PC-gamers zijn PatrickW en Lantyz inderdaad al in de weer geweest. Daar zou bijvoorbeeld de niet gebruikte ICQ-tag voor gebruikt kunnen worden. Maar: het schijnt dat die ruimte alleen numerieke waardes kan herbergen, dus daar hebben we niets aan.

We, nou ja, de admins die daar veeeeeel handiger in zijn dan ik, bekijken nog of er wellicht toch mogelijkheden zijn deze tag in te voeren :Y

Geplaatst:
comment_956183

Eindelijk, het was hoog tijd voor zo een functie en het scheelt je ook een hoop zoekwerk. Waarschijnlijk ook weer een hoop nieuwe vrienden op PSN binnenkort, maar dat is alleen maar beter. Good job :Y

Geplaatst:
comment_956887

Leuke toevoeging, ikzelf heb een Xbox360 met 2 kaartjes van 1 maand Xbox live, maar ik vergeet het steeds te activeren :D . Ik denk dat ik het in de zomervakantie ga doen.

Bewerkt: door Jantje III

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1029024
Met een XFire-tag voor PC-gamers zijn PatrickW en Lantyz inderdaad al in de weer geweest. Daar zou bijvoorbeeld de niet gebruikte ICQ-tag voor gebruikt kunnen worden. Maar: het schijnt dat die ruimte alleen numerieke waardes kan herbergen, dus daar hebben we niets aan.

We, nou ja, de admins die daar veeeeeel handiger in zijn dan ik, bekijken nog of er wellicht toch mogelijkheden zijn deze tag in te voeren :Y

Ja, ik weet het, bumpen mag niet, maar wil hier iets over kwijt :).

Je kan natuurlijk ook extra profile fields aanmaken. Al dan niet met een mod of handmatig. Extra row in de database erbij, wat php erbij en klaar.

Ik zou overigens ook de language file eens aanpassen als ik jullie was, gezien het feit dat als ik mijn PSN wil invullen, ik moet kiezen tussen Yahoo en Aim. :7

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1046057

Ik zie dat heel veel spellenfabriekanten je de optie geven je gamertag aan je account op hun site te linken. Ik vraag me af of dat ook met gtaforum mogelijk is. Lijkt me wel moeilijk om te doen... In ieder geval zou het wel lekker proffecioneel staan en je hebt geen last meer van verkeerd ingevulde tags. Of zou je hier een peperdure licensie voor moeten hebben? :puh:

Geplaatst:
comment_1046136
Ik zie dat heel veel spellenfabriekanten je de optie geven je gamertag aan je account op hun site te linken. Ik vraag me af of dat ook met gtaforum mogelijk is. Lijkt me wel moeilijk om te doen... In ieder geval zou het wel lekker proffecioneel staan en je hebt geen last meer van verkeerd ingevulde tags. Of zou je hier een peperdure licensie voor moeten hebben? :puh:

Als mensen geen rommel in hun tag zetten, hoeft dat niet eens.

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_1207094

Zal er ook een functie komen voor de PC (Zie "Windows Live")? Of valt dat gewoon onder de xbox-tag? Weet ook niet hoe dat allemaal zit met dat Windows Live gedoe (of dat hetzelfde werkt als San Andreas e.d.), maar was even benieuwd of die tag er ook bij komt te staan :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.