Jump to content
Geplaatst:
comment_953791

De game is een paar uur geleden op vele torrent sites verschenen.

Het betreft de versie voor de Xbox 360.

Wat vinden jullie hiervan? Zijn veel van jullie al bezig met downloaden? Of zijn jullie hier streng tegen?

De game is btw geript door iCON.

• Reacties 239
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_955090

reden waarom ik het download, inprencipe is het spel kopen ook gewoon wel veel vetter en heb je t hoesje enzo maar ik vind het zonde om 60 euro te verspillen als het cdtje toch binnen een week kapot kan zijn door die kutconsole van een xbox360

Geplaatst:
comment_955129

Ik snap echt niet waarom jullie zo zitten te Zeiken, om het downloaden. Je zal het altijd blijven houden PUNT. Zoals ik eerder zei, dat ik hem gister al zou krijgen. Het is iig Niet doorgegaan, en ben bij nader inzien ook blij. Ik krijg Geen gezeik van MS of R*, ik kan gewoon lekker online gaan, en krijg me goodies.

Geplaatst:
comment_955133
:NIk heb GTA IV ook, gedownload, is echt super vet, de graphics zijn echt mooi, zoals ik van iemand anders had gehoort waren ze niet mooi ? :S wtf het is echt vet, en er zijn helemaal niet veel FRAMEDROPS, ik had alleen wat framedrops toen ik een bus had gejat en veel auto's zat te rammen, en ik 3 sterretjes politie had, dus het valt echt mee. Ook vet is dat als je door vuur loopt niko in de fik vliegt en op de grond gaat rollen!!! :dans:

En als je met je auto erdoor rijd, vliegen je banden in de fik en rijd je na een tijdje op je velg. Ook had ik net 5 sterretjes en was t me gelukt om de politie kwijt te raken, stond er iets van: archievent unlocked: free on foot, 50G [/font]

wat zijn die 50g en wat kan je er mee, had het al eerder gezien[/font]

Geplaatst:
comment_955148
:NIk heb GTA IV ook, gedownload, is echt super vet, de graphics zijn echt mooi, zoals ik van iemand anders had gehoort waren ze niet mooi ? :S wtf het is echt vet, en er zijn helemaal niet veel FRAMEDROPS, ik had alleen wat framedrops toen ik een bus had gejat en veel auto's zat te rammen, en ik 3 sterretjes politie had, dus het valt echt mee. Ook vet is dat als je door vuur loopt niko in de fik vliegt en op de grond gaat rollen!!! :dans:

En als je met je auto erdoor rijd, vliegen je banden in de fik en rijd je na een tijdje op je velg. Ook had ik net 5 sterretjes en was t me gelukt om de politie kwijt te raken, stond er iets van: archievent unlocked: free on foot, 50G [/font]

wat zijn die 50g en wat kan je er mee, had het al eerder gezien[/font]

De G staat voor Gamerscore, dat is een score van de Xbox. Je hebt er verder helemaal niks aan, maar je kunt er wel aan merken hoeveel hij gamed, en ongeveer hoeveel games hij bezit.

xbox360_spring2007_14.gif

Geplaatst:
comment_955223

Ik vind het een beetje overdreven hoe jullie reageren, het is net of je een nieuw huis ofzo krijgt. Jullie doen of het echt ZO spanend allemaal is. Het gaat nog wel over een spel, dat spoileren vind ik ook overdreven...

Geplaatst:
comment_955253
Ik heb hem waarschijnlijk vanavond, en koop hem ook nog dinsdag!

me 2

Dit zul je me toch even moeten uitleggen. De te downloaden versie is voor de Xbox 360, die jij dus schijnbaar gaat downloaden, en in je signature staat dat de Xbox 360 'trash' is? :bonk:

Geplaatst:
comment_955255

Ja inderdaad Fiegel en Whoop, jullie praten net over GTA IV of het je vriendin is ofzo. :7 Dat gezeik moet stoppen, downloaden is niet illegaal. Uploaden en verkopen wel, klaar. 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.