Jump to content
Geplaatst:
comment_953791

De game is een paar uur geleden op vele torrent sites verschenen.

Het betreft de versie voor de Xbox 360.

Wat vinden jullie hiervan? Zijn veel van jullie al bezig met downloaden? Of zijn jullie hier streng tegen?

De game is btw geript door iCON.

• Reacties 239
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_955283
ik keek net een excelente live feed gameplay filmpje al 6 uur lang, maar helaas is het uit de lucht gehaald :bonk:

Ik kreeg van een vriend een link, kon je Live meekijken, heb een minuut gekeken en het weggelikt, wil alles zelf ontdekken.

Geplaatst:
comment_955351

Als ik rockstar was dan zou ik voor de volgende GTA niet meer met XBOX samenwerken. Maar ja wie ben ik, en volgens mij is het financieel aspect te hoog.

Hadden ze dit echt niet kunnen voorzien?

Geplaatst:
comment_955356
Als ik rockstar was dan zou ik voor de volgende GTA niet meer met XBOX samenwerken. Maar ja wie ben ik, en volgens mij is het financieel aspect te hoog.

Hadden ze dit echt niet kunnen voorzien?

Tja dat is helaas niet zo makkelijk.

Het is niet MS (Xbox) hun schuld dat het filmpje is uitgelekt.

En tuurlijk hadden ze dit kunnen voorzien... Ze hadden het zelfs kunnen voorkomen om helemaal geen preview-disks rond te sturen. Maar de game-industrie vaart nu eenmaal goed bij de bladen die reviews/previews schrijven dus het was een risico die ze graag hebben genomen.....

Dus nogmaals het ligt niet aan de XBox (MS) maar aan de oneerlijkheid van de journalist :duh::N

Geplaatst:
comment_955489

ze hebben niet goed voor gta 4 gezorgt ik heb net op youtube gekeken echt ja ja echte beelden van gta 4 ook is de echte gta 4 op de torrents site,s op sommege site's zijn zelfs mods voor gta 4

Geplaatst:
comment_955520

Jongens, die mensen zwemmen in het geld. Ook al halen alleen de mensen van GTAFORUM.nl het spelletje, en verder niemand anders, dan zijn ze alsnog in staat om volgend jaar een gruwelijk spel te maken. Het zijn geen mensen die het moeilijk hebben hoor dat ik een spel van ze moet kopen? Ze hebben allemaal een jaarloon van een voetballer, R* poept het geld uit. Ze hebben echt meer dan genoeg geld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.