Jump to content
  • Reacties 33
  • Bezichtigingen 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_953860

Ik zou dat uitzicht echt wel willen hebben maar waarom moet R* er nog reclame voor maken. Het spel verkoopt zichzelf gewoon door de naam, net als bij Ferrari. Ze hoeven er geen reclame voor te maken omdat de naam al geweldig is.

Geplaatst:
comment_953903
Ik zou dat uitzicht echt wel willen hebben maar waarom moet R* er nog reclame voor maken. Het spel verkoopt zichzelf gewoon door de naam, net als bij Ferrari. Ze hoeven er geen reclame voor te maken omdat de naam al geweldig is.

Omdat ze een werledwijde hype willen maken voor GTA IV. En dat kan niet zonder reclame te maken.

Geplaatst:
comment_953913

Omdat ze een werledwijde hype willen maken voor GTA IV. En dat kan niet zonder reclame te maken.

Die is eral zonder reclame en dat komt door alle previews en alle shit die erbij komt en omdat IV een half jaar is uitgesteld kunnen steeds minder mensen wachten en die mensen vertellen het weer door. Die uitstel is niet alleen maar goed voor het spel maar ook voor de mond op mond reclame.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.