Jump to content
Geplaatst:
comment_954475

Bij de Britse supermart Asda gaan de verkopen van de pre-orders van GTA IV als een trein de deur uit. Er is echter wel iets opmerkelijks aan de verkopen van deze pre-orders. De PlayStation 3 versie wordt namelijk veel beter verkocht dan de Xbox 360 versie.

Duncan Cross, hoofd van de games voor de Britse Supermarket Asda, heeft tegen MCV UK verteld dat de pre-order van GTA IV goed verkoopt. Het opmerkelijke aan pre-orders bij Asda is dat de PS3 versie drie keer zoveel wordt verkocht dan de Xbox 360 versie. Dit is toch een soort van verrassing, omdat de Xbox 360 meer is verkocht dan de PS3.

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

It surprises us too, but in a good way. Like when you look in your wallet expecting to find it empty and see a crisp tenner. That sort of surprise.

--------------------------------------------------------------------------------

Aldus Duncan Cross, hoofd van de games voor de Britse Supermarket Asda.

GTA IV zal een wereldwijde release hebben op 29 april. Het is dus nog maar zes dagen wachten en iedereen kan aan de slag met Grand Theft Auto IV.

BRON : http://www.mediainside.nl/games/nieuws.php?id=1483

Ik dacht dus dat die X-BOX versie beter verkoopt

of is het alleen bij deze winken dat de PS3 versie beter verkoopt??

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_954794

Van wat ik gelezen en vernomen heb:

Australië --> Dubbel zoveel ps3 als 360

Europa --> Dubbel zoveel 360 als ps3

UK --> Dubbel zoveel ps3 als 360

Hoe dan ook, het maakt niet uit. Op beide platforms gaat er genoeg man GTA4 kopen, er zal geen gebrek aan spelers zijn online. :)

Geplaatst:
comment_954802
Van wat ik gelezen en vernomen heb:

Australië --> Dubbel zoveel ps3 als 360

Europa --> Dubbel zoveel 360 als ps3

UK --> Dubbel zoveel ps3 als 360

Hoe dan ook, het maakt niet uit. Op beide platforms gaat er genoeg man GTA4 kopen, er zal geen gebrek aan spelers zijn online. :)

Dat zeker niet. Hopelijk zal de lag online ook meevallen!

Geplaatst:
comment_955179

of zijn die xbox spelers gewoon een beetje relaxed en kijken dinsdag wel om half 9 de verkoper lief aan;) (ik heb geen consoles dus dit is geen mening:)) als ik jullie was zou ik gewoon woensdag de krant openslaan en kijken wat er het meeste is verkocht

Geplaatst:
comment_955195
of zijn die xbox spelers gewoon een beetje relaxed en kijken dinsdag wel om half 9 de verkoper lief aan;) (ik heb geen consoles dus dit is geen mening:)) als ik jullie was zou ik gewoon woensdag de krant openslaan en kijken wat er het meeste is verkocht

Nee man, ik ga geen uitslagen lezen terwijl ik dan wel gta IV kan spelen :D

Geplaatst:
comment_955315
Wat maakt het toch uit, de ene koopt hem voor de ps3 en de ander koopt hem voor de xbox 360. En allemaal beleven we evenveel lol aan GTA 4.

Dat maakt wel uit want R* zal het meeste aandacht besteden aan de console met de meeste klanten :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.