April 24, 200817 yr Hallo, Is het mogelijk om met de cijfers van een ip te achterhalen uit welk land iemand komt? MVG, Kevin :duh: [/font] Edited April 24, 200817 yr by kevin software
April 24, 200817 yr Natuurlijk. Vul op ==> deze <== site het volledige IP-adres in en je krijgt alle informatie te zien Nou ja, in ieder geval de naam van de provider en het land van herkomst.....
April 24, 200817 yr Author Natuurlijk. Vul op ==> deze <== site het volledige IP-adres in en je krijgt alle informatie te zien Nou ja, in ieder geval de naam van de provider en het land van herkomst..... Volgens mij kan je het toch ook aan de getallen zien? Ik ben wel eens i een MTA server geweest waar kwam te staan uit welk land iemand komt.
April 28, 200817 yr Natuurlijk. Vul op ==> deze <== site het volledige IP-adres in en je krijgt alle informatie te zien Nou ja, in ieder geval de naam van de provider en het land van herkomst..... Volgens mij kan je het toch ook aan de getallen zien? Ik ben wel eens i een MTA server geweest waar kwam te staan uit welk land iemand komt. ik had je topic een keer gelezen.. en vond iets.. dus dacht.. handig voor jou : http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=49875.0
Hallo,
Is het mogelijk om met de cijfers van een ip te achterhalen uit welk land iemand komt?
MVG,
Kevin
:duh: [/font]
Edited by kevin software