Geplaatst: 24 april 200817 jaren comment_954808 Ik heb op internet zitten zoeken naar informatie over gta IV Daar Kwam ik een filmpje tegen, waar Niko op ''bed'' gaat liggen in een apartement om de game te saven. Weer eens wat anders dan een zwevende icoon of symbool
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_955622 Green bron, wel 100% zekerheid dat je dmv van slapen het spel opslaat, geloof je het niet zoek dan maar een paar ingame filmpjes, kom je het vanzelf tegen , later
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_955757 Na elke missie of andere voortgang in het spel slaat die automatisch op. Je ziet dan in het scherm staan dat die aan het opslaan is en dan je je console nioet uit moet zetten. Ik denk dat ze die "slaap" functie erin gedaan hebben om de tijd sneller te laten gaan. Als je bijvoorbeeld ingame een afspraak hebt om 12 uur morgenmiddag en je hebt geen zin om daar op te wachten dat je dan gewoon gaat slapen en dat je kan instellen hoelaat je weer wakker wordt.
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_955767 Zozo wat een verandering, een echte reden om het spel te halen!!!!
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_955774 Na elke missie of andere voortgang in het spel slaat die automatisch op. Je ziet dan in het scherm staan dat die aan het opslaan is en dan je je console nioet uit moet zetten. Ik denk dat ze die "slaap" functie erin gedaan hebben om de tijd sneller te laten gaan. Als je bijvoorbeeld ingame een afspraak hebt om 12 uur morgenmiddag en je hebt geen zin om daar op te wachten dat je dan gewoon gaat slapen en dat je kan instellen hoelaat je weer wakker wordt. JAWEL ZULLEN WE EEN WEDJE LEGGEN DAT DE SLAAP SAVE ERIN ZIT? IK WED EROP VOOR 10000000000000000000 EURO JE MAG AL MN GEGEVENS HEBBEN GELOOF ME NOU MAAR
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_955779 Na elke missie of andere voortgang in het spel slaat die automatisch op. Je ziet dan in het scherm staan dat die aan het opslaan is en dan je je console nioet uit moet zetten. Ik denk dat ze die "slaap" functie erin gedaan hebben om de tijd sneller te laten gaan. Als je bijvoorbeeld ingame een afspraak hebt om 12 uur morgenmiddag en je hebt geen zin om daar op te wachten dat je dan gewoon gaat slapen en dat je kan instellen hoelaat je weer wakker wordt. JAWEL ZULLEN WE EEN WEDJE LEGGEN DAT DE SLAAP SAVE ERIN ZIT? IK WED EROP VOOR 10000000000000000000 EURO JE MAG AL MN GEGEVENS HEBBEN GELOOF ME NOU MAAR
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_955963 JAWEL ZULLEN WE EEN WEDJE LEGGEN DAT DE SLAAP SAVE ERIN ZIT?IK WED EROP VOOR 10000000000000000000 EURO JE MAG AL MN GEGEVENS HEBBEN GELOOF ME NOU MAAR Hmmm, voor dat geld kan je Rockstar opkopen en het spel aanpassen *rekent verder*
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_955966 Tuurlijk is het hetzelfde, download is gewoon de game hoor. Alleen dan zonder CDtje.
Ik heb op internet zitten zoeken naar informatie over gta IV
Daar Kwam ik een filmpje tegen, waar Niko op ''bed'' gaat liggen in een apartement
om de game te saven.
Weer eens wat anders dan een zwevende icoon of symbool