Jump to content

Zwemmen is mogelijk, maar zou dat ook ''onder'' water kunnen?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_954950
Ik heb vernomen dat je in gta IV weer kunt zwemmen (had ik ook niet anders verwacht :D),

Zou dat ook ''onder'' water kunnen?

Wat is het punt van duiken?

in new york kan je niks beters verzinnen? :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_955131
Ik vind het nu niet echt een doel om midden in Liberty City (New York) even te gaan duiken? ;)

Heerlijk toch :schater: Lekker duiken in water met olie resten en dooie kwallen :engel:

Bewerkt: door frankyyguy

Geplaatst:
comment_955136

En wat als je van een heel hoog gebouw springt, of vanaf de brug in het water kom je dan niet onderwater? lijkt me wel ik denk dat de camera positie dan niet onderwater komt. ^_^

Geplaatst:
comment_955140
En wat als je van een heel hoog gebouw springt, of vanaf de brug in het water kom je dan niet onderwater? lijkt me wel ik denk dat de camera positie dan niet onderwater komt. ^_^

Ja dat vraag ik me ook af

Als je hoog van een helicopter eruit spring en in het water kom dan moet je toch wel gedoken hebben?

Geplaatst:
comment_955188

als jij van de duikplank af jumpt en plat op de buik/rug terecht komt heb je zeker last ervan. Wat denk je dat hij vanaf een helikopter met een minimale snelheid van 30km p. u. (het forum kennende 100 km p. u.) en er dan uit jumpt? Ik denk dat hij dan knock out is.

Geplaatst:
comment_955245
:slotje:

Doe is normaal met die slotjes man

Word er nou gek van...

Ontopic:

Onder water zwemmen was wel lachen maar had je niet echt veel aan bij San Andreas :puh:

Bewerkt: door Romal

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.