Geplaatst: 24 april 200817 jaren comment_954978 , maar is net gezien in een van de filmpjes van de mensen die hem al hebben. was het al bekend, sluit dan maar
Geplaatst: 24 april 200817 jaren comment_955173 en als je alsnog naar boven scrolt zie je dat je misschien wel de politie er mee kwijt kan raken...
Geplaatst: 24 april 200817 jaren comment_955175 nee nee ik less alles maar ik bedoel gewoon de klassieke pay en spray waar je de politie mee kan afschudden he Naar mijn weten bestaat er maar één soort Pay 'n Spray. De 'klassieke' dus.
Geplaatst: 24 april 200817 jaren comment_955183 nee nee ik less alles maar ik bedoel gewoon de klassieke pay en spray waar je de politie mee kan afschudden he Naar mijn weten bestaat er maar één soort Pay 'n Spray. De 'klassieke' dus. nee want nu is het een carwash...
Geplaatst: 25 april 200817 jaren Auteur comment_955325 nee nee ik less alles maar ik bedoel gewoon de klassieke pay en spray waar je de politie mee kan afschudden he Naar mijn weten bestaat er maar één soort Pay 'n Spray. De 'klassieke' dus. nee want nu is het een carwash... nee, in de live stream van swiftor van gta 4, zag je toch echt duidelijk dat het nog steeds een pay 'n spray was, en als je erin ging de tijd 3 zou verstrijken en dat de politie weg zou zijn
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_955327 voor (omgebouwde) xbox is gtaIV illegaal op internet te vinden hoe omgebouwd dan?
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_955377 Fijn dat het er weer in zit, maar ik hoor mensen zeggen dat je auto misschien weer kon tunen. Maar het is toch al bekent dat je geen auto´s kan tunen. GR Giozio
, maar is net gezien in een van de filmpjes van de mensen die hem al hebben.
was het al bekend, sluit dan maar