Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 38
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_955900
Mij lukt het (bijna) nooit om een gta zonder cheats uit te spelen. Ik haat het ook om een missie vaak overniew te doen...Dus gebruik ik soms cheats als het nodig is.

Me2 maar ik ga eerst de stad verkenen als ik hem heb en dan nog geen missie als dat kan maar het kan zijn dat er nu al cheats zijn omdat de game uitgelekt is !

Geplaatst:
comment_955936

als je een missie niet kan uitspelen, dan koop je gewoon een beter wapen of verzin je een nieuwe tactiek, direct al cheats gebruiken is toch wel dom, ik wacht liever tot ik ieuwe wapens enz VRIJSPEEL, da is altij vee leuker

Geplaatst:
comment_955941
eerst zonder cheats proberen joh is veel leuker

anders is de lol er ook snel af tenzij je een cheat profiel aanmaakt voor de lol. :puh:

maar ik vraag me dus af hoe ze daar toch steeds aan komen die cheats.

is dat gewoon een kwestie van knoppen combinaties uitproberen of zijn daar andere bronnen voor?

????

Bij sommige games geven ze de cheats gewoon soms zelfs eventjes voor de release maar zoals iemand al zei, bij rockstar niet... :cya:

Geplaatst:
comment_955995
Alleen in GTA is cheaten leuk :D , in andere games zoals shooters enzo is cheaten saai. Ben benieuwd wat de cheatcombinaties voor de Xbox 360 zijn. :)

Ja het is wel waar Saints Row Cheaten gaat ook wel maar bij de anderen is het echt saai maar ik ben ook wel benieuw naar de combinaties

Geplaatst:
comment_956045
kansloze cheaters

hiermee wil je zeggen dat jij noooooit cheat ??

cheats zijn toch ook voor de funn. niet voor MP natuurlijk dat is wel sip als je dat doet.

Misschien moeilijk om te geloven, maar er zijn echt mensen die "noooooit" cheaten. ;)

Ik heb zelf geen idee wanneer de cheats komen, maar het zou wel handig zijn als ze er nu al zijn voor de mensen die gta4 al hebben. :puh:

Geplaatst:
comment_956165
ik vraag me af wanneer de cheats online komen?

de dag van de release of later?

Waarom weer aan cheats beginnen? :duh:

Dat is de vraag toch niet, cheats zijn juist een leuke toevoeging aan GTA. Ik save er gerust mee, kan mij niks bommen. De eerste keer doe ik sowieso altijd met cheats, daarna zie ik wel wat ik doe.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.