Geplaatst: 30 april 200421 jaren comment_6429 Hallo, ik ben broodkorst ik ben hier nieuw enzo.. maar ik heb met fraps een filmpje gemaakt met al mn gta stunts.. op de motor over schansen enzo.. het idee heb ik gejat van zo'n andere kerel, maar deze stunts heb ik zelf allemaal gedaan enzo ik heb geen cheats of mods gebruikt, het is niet nep ofzo. er zitten nog wel wat foutjes in, bijvoorbeeld aan het einde van eht 1e liedje.. de kwaliteit is wel gaar, maargoed, zie maar of je hem download Download hem hier..
Geplaatst: 3 mei 200421 jaren comment_6643 Dat je de camera zo kan instellen dat je zelf weet hoe je hem zet.
Geplaatst: 3 mei 200421 jaren comment_6646 Xamber,May 3 2004, 09:20 PM] Dat je de camera zo kan instellen dat je zelf weet hoe je hem zet. Huh?? Dat is iets anders volgens mij hoorzz... Cinematic is een automatisch afwisselende camera mode!
Geplaatst: 3 mei 200421 jaren comment_6648 Xamber,May 3 2004, 09:20 PM] Dat je de camera zo kan instellen dat je zelf weet hoe je hem zet. Huh?? Dat is iets anders volgens mij hoorzz... Cinematic is een automatisch afwisselende camera mode! Ow. Dan ben ik met iets anders in de war. Maar ik begrijp nog steeds niet hoe je die stunt nou doet. Het stond erboven ook wel maar ik snap dr nix van.
Geplaatst: 3 mei 200421 jaren comment_6652 Xamber,May 3 2004, 09:23 PM] Xamber,May 3 2004, 09:20 PM] Dat je de camera zo kan instellen dat je zelf weet hoe je hem zet. Huh?? Dat is iets anders volgens mij hoorzz... Cinematic is een automatisch afwisselende camera mode! Ow. Dan ben ik met iets anders in de war. Maar ik begrijp nog steeds niet hoe je die stunt nou doet. Het stond erboven ook wel maar ik snap dr nix van. Ik heb geen stunt gedaan..
Geplaatst: 3 mei 200421 jaren comment_6653 Ik heb geen stunt gedaan.. Het is jouw filmpje toch ook niet. Ik heb het over die broodkorst.
Geplaatst: 3 mei 200421 jaren Auteur comment_6662 gewoon beetje prutsen dan krijg je het vanzelf door.. naar achterleunen en opzij leunen en als je bijne uitgedraaid bent moet je naar voren leunen en zorgen dat je horizontaal land (op 2 wielen dus)
Geplaatst: 7 mei 200421 jaren comment_6793 gewoon beetje prutsen dan krijg je het vanzelf door.. naar achterleunen en opzij leunen en als je bijne uitgedraaid bent moet je naar voren leunen en zorgen dat je horizontaal land (op 2 wielen dus) mooie film
Geplaatst: 23 mei 200421 jaren comment_7616 waarom doet het filmpje niet in windows media player? bij mij wel je moet mischieen je windows media player updaten je hebt toch versie 9.0
Geplaatst: 1 juni 200421 jaren comment_8445 Normaal gesproken pleur je van je motor af zodra je ondersteboven hangt... :blink:
Geplaatst: 1 juni 200421 jaren comment_8447 Normaal gesproken pleur je van je motor af zodra je ondersteboven hangt... :blink: ja, vond ik ook al vreemd! Ik heb playstation! Mischien is pc anders! :unsure: :rolleyes:
Geplaatst: 1 juni 200421 jaren comment_8450 Maar je pleurt wel van de motor af als je ondersteboven hangt. Maar je hangt niet ondersteboven.... Je kijkt recht omhoog en dan draai je. EDIT: Zo ik heb hem ook ff gewijzigd :lol:
Geplaatst: 1 juni 200421 jaren comment_8452 Lol. Dubbelpost. Letterlijk! ? Vreemd! heb niks gedaan! haha, zal wel! :lol: heb hem geggehaald!
Hallo, ik ben broodkorst ik ben hier nieuw enzo..
maar ik heb met fraps een filmpje gemaakt met al mn gta stunts.. op de motor over schansen enzo..
het idee heb ik gejat van zo'n andere kerel, maar deze stunts heb ik zelf allemaal gedaan enzo
ik heb geen cheats of mods gebruikt, het is niet nep ofzo.
er zitten nog wel wat foutjes in, bijvoorbeeld aan het einde van eht 1e liedje..
de kwaliteit is wel gaar, maargoed, zie maar of je hem download
Download hem hier..