Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_956055 Ik heb weer eens een nieuwe stijl geprobeert. Ben er redelijk tevreden over, al vind ik zelf dat er bepaalde dingen nog wat beter kunnen. Hebben jullie nog tips en/of rates?
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_956068 Om alvast iets te zeggen: ik vind hem écht goed. Achtergrond en lettertype past allemaal goed bij elkaar... De kleuren ook mooi gekozen. De rand is mooi afgewerkt, en alles daarnaast eigenlijk ook. Ik kan nu niet meteen een minpuntje vinden. Dus daarom een 10/10.
Geplaatst: 25 april 200817 jaren Auteur comment_956518 Om alvast iets te zeggen: ik vind hem écht goed. Achtergrond en lettertype past allemaal goed bij elkaar... De kleuren ook mooi gekozen. De rand is mooi afgewerkt, en alles daarnaast eigenlijk ook. Ik kan nu niet meteen een minpuntje vinden. Dus daarom een 10/10. Thnx Smokey, Nog iemand?
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965233 Hij is inderdaad nice. Het groen komt overal terug. Het lettertype is goed geplaatst, en de render is helemaal op de goede plek geplaatst. Ik kan er gewoon niet meer over zeggen. Hij is gewoon mooi. Punt: . Rate: 10/10! Bewerkt: 30 april 200817 jaren door Unmountable Tijmen
Ik heb weer eens een nieuwe stijl geprobeert. Ben er redelijk tevreden over, al vind ik zelf dat er bepaalde dingen nog wat beter kunnen.
Hebben jullie nog tips en/of rates?