Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_956064 Ik heb net even een sig gemaakt: Zeer eenvoudig te maken. Het is m'n derde sig en mijn eerste met PS. Hij is wel 228Kb... Comments? Edit: Border toegevoegd. Edit2: Nieuwe gemaakt: Bewerkt: 26 april 200817 jaren door $big$smoke$
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_956070 Ik heb net even een sig gemaakt: Zeer eenvoudig te maken. Het is m'n derde sig en mijn eerste met PS. Hij is wel 228Kb... Comments? Erg mooi gedaan Smokey Ik weet niet of het één achtergrond is, met één render, of dat je werkelijk alle zichtbare layers zelf gemaakt hebt. Heb er eigenlijk vrij weinig aan toe te voegen. Behalve dan de letters 'kutgw' en "laat dit soort styles vaker zien!". Leuk gedaan!
Geplaatst: 26 april 200817 jaren Auteur comment_956624 Bedankt PTC, nog iemand ratings? Ik heb net nog een sig gemaakt: Zelf vind ik deze best geslaagd; alleen heb ik het logo niet zo goed gerenderd. Ik gebruik PS ook nog maar 3 dagen. Ook nog comments voor deze? Bewerkt: 26 april 200817 jaren door $big$smoke$
Ik heb net even een sig gemaakt:
Zeer eenvoudig te maken.
Het is m'n derde sig en mijn eerste met PS. Hij is wel 228Kb...
Comments?
Edit: Border toegevoegd.
Edit2: Nieuwe gemaakt:
Bewerkt: door $big$smoke$