Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_956225 Hey, als je nou een object maakt, bijv zo'n gebouw die opengaat als je erbij staat, alleen wil laten opengaan als er admins bij staan, en niet als er 'gewone' users bij staan, hoe moet je dit doen, of is dit gewoon onmogelijk? Dat wassum
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_956629 Wel, ik zou zeggen dat je dan het IsPlayerInArea script nodig hebt (die staat ergens op het SA-MP forum). In dat stukje script, zet je dan ook nog if(IsPlayerAdmin(playerid)) { MoveObject(objectid, float:X, float:Y, float:Z, float:speed) } Bewerkt: 26 april 200817 jaren door Big Boss
Geplaatst: 26 april 200817 jaren Auteur comment_956673 Wel, ik zou zeggen dat je dan het IsPlayerInArea script nodig hebt (die staat ergens op het SA-MP forum). In dat stukje script, zet je dan ook nog if(IsPlayerAdmin(playerid)) { MoveObject(objectid, float:X, float:Y, float:Z, float:speed) } Blijft hij dan voor nor spelers op slot?
Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_958410 Jep want hij checkt eerst of speler admin is en als hij dat is dan gaat hij verder. Als een speler geen admin zou zijn dan zou er niks gebeuren (nu nog niet je zou in principe wel wat kunnen laten gebeuren)
Hey,
als je nou een object maakt, bijv zo'n gebouw die opengaat als je erbij staat, alleen wil laten opengaan als er admins bij staan, en niet als er 'gewone' users bij staan, hoe moet je dit doen, of is dit gewoon onmogelijk?
Dat wassum