Jump to content
Geplaatst:
comment_94555

Wat vind je van thug2( tony hawk's underground 2), ik vind het een zalig spel, een zekere waardige opvolger van thug. Geef hier je score, ik geef het toch zeker een 8/10

Hier een plaatje: thug23uh.th.jpg

Bewerkt: door arnie

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_261114

Ik was vroeger een skater en vond het toen een geweldig spel (thps3 was dat geloof ik)

Maar Thps 4 werd al saaier

en thug was wel leuk ... orgineler

en thug2 was de grootste flop ooit

Dat was zo'n saai en simpel spel ...

4/10 voor de moeite

Geplaatst:
  • Auteur
comment_261256

Zo slecht vind ik hem zeker niet hoor.

Zelf vind ik thug wel net iets beter, maar in thug 2 zijn wel vele leuke nieuwe dingetjes bijgekomen hoor.

Zie maar naar de stickers die je aan de muren kan plakken.

En je kan ook grafitti spuiten, en de slowmotion optie.

Die waren er allemaal niet in thug.

Ik vind de levels ook leuker dan in thug, en er zijn er meer.

En denk maar aan al die leuke verborgen personages(shrek, wee man, verschillende aliens, steve-o en wee man van jackass, een garnaal verkoper enz....)

Hij is niet het beste spel, dat geef ik toe maar ik vind dat hij toch meer verdient dan een 4.

Bewerkt: door arnie

Geplaatst:
comment_261263

Ik vind dat skaten altijd wel vermakelijk. Gewoon een beetje rondskaeten beetje lauw stunten. OKe de store-mode is haast niet te doen vind ik. Het begin gaat wel maar later moet ik het toch opgeven. Maar goed ik kijk ook wel weer naar de volgende Tony Hawk. Die probeer ik wel op een andere manier dan kopen te krijgen. ;)

• 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.