Jump to content
Geplaatst:
comment_956836

Misschien beetje gestolen van ign, maar wat lijken jullie leuke dingen om te doen met Free mode

lijkt mij wel lachen om van het empire state buildin' te springen op een helicopter die er naast hangt

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_957304
Ben benieuwt of je je mobiel kan gebruiken online.

Lijkt mij lachen als je met 16 man tegelijk alle hulp diensten gaat bellen haha.

(aangezien ze dan naar je toekomen en vragen wat ze voor je kunnen doen.)

ZO ie zo kan in singel player alleen naar missies bellen denk ik dus niet naar hulplijn 911.

maar toch wel leuk bedacht. :tu:

Geplaatst:
comment_957309

Lijkt mij lachen als je met 16 man tegelijk alle hulp diensten gaat bellen haha.

ZO ie zo kan in singel player alleen naar missies bellen denk ik dus niet naar hulplijn 911.

Volgens mij stond in de Previeuw van de PU dat je juist wel 911 kan bellen en de politie het vuile werk voor je op laten knappen.

Geplaatst:
comment_957400

Volgens mij stond in de Previeuw van de PU dat je juist wel 911 kan bellen en de politie het vuile werk voor je op laten knappen.

Juist, en je kunt dit via een politiewagen doen, met hun computer ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_957430
Als het tenminste kan, 16 speler nemen allemaal drank mee op een zon hijskraan en dan wie het langst kan blijven lopen erop wint.

kan je ook dronken worden dan?

k'zag laatst wel zo'n filmpje vabn get drunk. ik vraag me af of je ook echt dronken kan worden :clown:

k hoop t wel.. :puh:

Je kan 100% zeker dronken worden, ik hoop ook dat je het mee kan nemen iig.

Geplaatst:
comment_958902

ik zou met nog 2 of 3 andere op een dak gaan zitte en dan die andere snipen :D

die lui weten dan nie wa het vandaan kom :D

en daarna met zn alle goed doorzakken in de kroeg natuurlijk :bier:

Geplaatst:
comment_959826

Juist, en je kunt dit via een politiewagen doen, met hun computer ;)

deze optie zit er wel in als het goed is :eten:

maar bij de ps3 moet je als het goed (verbeter me als ik fout zit) in een cop car zitten en dan op L1 drukken en dan komt back-up ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.