Ik heb een vraag over iets wat ik graag zou willen weten, aangezien ik misschien nog wel een keer een PS3 ga kopen. Als ik een PS3 koop, zou ik daar graag zo'n Dolby 5.1 Surround System bij willen hebben, aangezien dat gewoon super vet geluid geeft. Dan bedoel ik ook wel een échte 5.1, dus niet zo'n nep 2.1 system waarbij het geluid wel uit 5 verschillende boxen komt. Nou vraag ik me dus af: sluit je zo'n 5.1 system rechtstreeks op je PS3 aan, of sluit je zo'n 5.1 system aan op het scherm waar je PS3 ook op aangesloten zit? En stel dat dit allebei mogelijk is, wat kun je dan het beste doen?
Hey,
Ik heb een vraag over iets wat ik graag zou willen weten, aangezien ik misschien nog wel een keer een PS3 ga kopen. Als ik een PS3 koop, zou ik daar graag zo'n Dolby 5.1 Surround System bij willen hebben, aangezien dat gewoon super vet geluid geeft.
Dan bedoel ik ook wel een échte 5.1, dus niet zo'n nep 2.1 system waarbij het geluid wel uit 5 verschillende boxen komt. Nou vraag ik me dus af: sluit je zo'n 5.1 system rechtstreeks op je PS3 aan, of sluit je zo'n 5.1 system aan op het scherm waar je PS3 ook op aangesloten zit? En stel dat dit allebei mogelijk is, wat kun je dan het beste doen?
Alvast bedankt voor de uitleg.