Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957240 Zoals darten, kun je in gta IV ook bowlen. Het lijkt me heel leuk zo af toe te bowlen (misschien kan je dat ook wel tijdens (free roam) Iniedergeval maak ik hier gebruik van Wat vinden jullie hier van?
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957241 Dat stond toch bij dat filmpje van IGN? Ik vind het wel cool, die "clubs" zijn sowiezo wel leuk.
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957242 Was dit niet al bekend? Maarja, ik vind het super. En ik hoop dat er nog veel meer minigames in het spel zitten.
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957248 dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten.
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957275 Zou ook wel vet zijn als je kan Golfen ofzo=P Ofja, ik heb dit een paar keer gedaan op de Wii, en dat was super vet=P
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957295 Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeld het kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam .
Geplaatst: 26 april 200817 jaren Auteur comment_957312 dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten. idd, dat kon ook in gta vcs lol Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeldhet kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam . Zou je dat geld ook houden in singel player?
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957314 dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten. idd, dat kon ook in gta vcs lol kon je bowlen in gta vice city stories?
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957320 Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeldhet kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam . Zou je dat geld ook houden in singel player? NEE. In de single player ben je Niko. Niko bestaat niet in multiplayer, dus 1+1=2== nee.
Geplaatst: 26 april 200817 jaren Auteur comment_957344 dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten. idd, dat kon ook in gta vcs lol kon je bowlen in gta vice city stories? nee, in vcs kon je golven sorry verkeerde quote was dat net ;p
Geplaatst: 26 april 200817 jaren Auteur comment_957354 Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeldhet kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam . Zou je dat geld ook houden in singel player? NEE. In de single player ben je Niko. Niko bestaat niet in multiplayer, dus 1+1=2== nee. Misschien kan je voor dat geld dat je verdiend met multiplayer wel gerbuik maken van die activiteiten, zoals bowlen, darten, disco's stripclub etc Bewerkt: 26 april 200817 jaren door frankyyguy
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957366 ik hoop dat je ook kan pokeren dat zou heel vet zijn is mijn favoriete hobby buiten muziek en gamen.
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957367 ik hoop dat je ook kan pokeren dat zou heel vet zijn is mijn favoriete hobby buiten muziek en gamen. kun je doen in las venturas videopoker.
Geplaatst: 26 april 200817 jaren comment_957385 ik hoop dat je ook kan pokeren dat zou heel vet zijn is mijn favoriete hobby buiten muziek en gamen. kun je doen in las venturas videopoker. weet ik maar das nie hetzelfde als texas hold'em poker eh ik wil echt een tafel met 6 of 10 man errond en kunnen pokeren.
Zoals darten, kun je in gta IV ook bowlen. Het lijkt me heel leuk zo af toe te bowlen (misschien kan je dat ook wel tijdens (free roam)
Iniedergeval maak ik hier gebruik van
Wat vinden jullie hier van?