Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_958750 HELP ME PLZ"! ik heb steeds van die (...) read foutmeldingen! ik heb een lievelings server waar ik eerder ALTIJD in kon maar nu (...) niet meer! plz help me!!!!!!!!!! M.V.G.benzie:(
Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_959072 Ik weet niet hoor, maar misschien heeft het iets meer nut als je dit vraagt in het SA:MP Help forum.. Er vanuit gaande dat daar meer mensen zijn met verstand van SA:MP. Ik heb in ieder geval geen idee, omdat ik SA nooit multiplayer gespeeld heb. Bewerkt: 27 april 200817 jaren door K.O.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960831 -Heb je gemod? -Staan er veel krassen op je disc? -Gebruik je No CD-crack?
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren Auteur comment_978474 -Heb je gemod?-Staan er veel krassen op je disc? -Gebruik je No CD-crack? allemaal nee
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978485 Heb je GTA San Andreas en SA-mp wel eens opnieuw geïnstalleerd? Doe het eens, mocht het niet werken heb ik misschien nog een andere oplossing. Je moet dan even naar 'Mijn Documenten' gaan, en dan naar 'GTA San Andreas User Files'. In die map staat het bestandje 'gta_sa.set'. Verwijder het eens, het kan geen kwaad. Er staan enkel je instellingen opgeslagen, als Contrast, Brightness, Volume, et cetera. Verwijder hem eens, het kan zijn dat je probleem nu is opgelost Succes!
Geplaatst: 29 mei 200817 jaren Auteur comment_1002226 ik heb nog effe een vraagje. ik heb net op www.gtainside.com een austin martin db9 gedownload en ik wil hem graag instaleren alleen heb 20bestanden met paintjobs enzo,moet ik die allemaal 1voor1 veranderen of alleen de sultan.txd en .dff
HELP ME PLZ"!
ik heb steeds van die (...) read foutmeldingen!
ik heb een lievelings server waar ik eerder ALTIJD in kon maar nu (...) niet meer!
plz help me!!!!!!!!!!
M.V.G.benzie:(