Jump to content
Geplaatst:
comment_959063

Hierbij de eerste legale beelden van GTA IV. G4 heeft trouwens aangekondigd dat morgen vroeg om 8 of 9 uur ze

meer gaan uitzenden.

Edit (De nieuwe link) >>KLIK<<

Er staan meerdere filmpjes op, gewoon even naar beneden scrollen.

EXTRA EDIT!!!: Vanavond om 8 uur. 1 uur gameplay, wederom gemaakt door G4! Gewoon op G4TV(dot)com

We brought you a little of what Grand Theft Auto IV has to offer on our Exclusive Sneak Peek. Hungry for more? 

Today was just a taste of what’s to come Tomorrow as X-Play's Summer Games Preview gets started with a one-hour Grand Theft Auto IV Special. 

Get a first look at the all-new multiplayer mode, the ability to choose your own missions and the differences between the Xbox 360 and the PS3 versions of the game. We’ll also take you through the rap sheet of the most controversial franchise in the history of videogames with our Grand Theft Auto Retrospective. Don’t miss a minute of the GTA4 action as X-Play kicks off their Summer Games Preview tomorrow night at 8pm.

X-Play's Summer Games Preview starts with a Grand Theft Auto IV Special, Tomorrow Night, April 28th at 8PM ET!

Bewerkt: door rick0499

Featured Replies

Geplaatst:
comment_959166

Filmpje geken op mijn pentium 3 ( Duel core is naar de maker ) Mijn beelden zijn best wel sloom maar het ziet er goed uit naar mijn idee. Ze laten hier nog niet echt wat zien maar dan komt morgen denk ik wel. Kan niet wachten op een pc versie.

Geplaatst:
comment_959182

ign had ook al beeldne hoor. Wel vet hoe je zo'n manneke kunt plat stappen

Is het bij jullie ook dat om de 5 seconden het beeld voor zo'n 5e van een seconde blijft hangen?

Bewerkt: door michaelfivez

Geplaatst:
comment_959195

Shit! Da's de broer van Carlo Boshardt! :tu::D

Bedankt voor de link!!!

EDIT: Inderdaad een beetje irritant wijf, maar ik zou haar toch graag eens op m'n schoot nemen! :eten:

Bewerkt: door Iscariah

Geplaatst:
comment_959227

Ben niet echt heel nieuwschierig omdat ik al weet (zoals de meeste mensen) hoe de gameplay eruit ziet.

Natuurlijk zijn legale de legale gameplay beelden niet verkeerd. ^_^

Geplaatst:
comment_960020

Om het even formeel zonder gescheld te zeggen:

Ik vind het niet zo prettig om te zien hoe mensen die het spel niet goed kunnen spelen het spel laten zien. Hierdoor krijg je de interresante dingen niet te zien. Dit spijt mij aangezien ik wel had willen zien hoe ze zouden ontsnappen aan de politie. Helaas heeft deze blonde vrouw een gebrek aan ervaring om opdrachten tot een goed eind te brengen.

Of in jip en janneke taal:

Wat een stom hinderlijk wijf met haar stomme gelach die niet eens een beetje review kan maken. Ze zouden dit soort noobs niet eens een dergelijke baan mogen geven. :@

Geplaatst:
comment_960389
ja iritand wijf :puh: is het

Ik moet zeggen dat ik die vent irritanter vind :puh: Het uiterlijk van die meid maakt al heel wat goed, dus haar vind ik wel meevallen ;)

Zoals ik al zei: Ik zou er graag eens op schoot nemen! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.