Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_959142 De "Pizzaboy" heeft officieel geen vindplaats. Ze zeggen wel dat hij veel te vinden in is in de buurt van de haven van Los Santos. Als je deze scooter perse wil raad ik je aan een carspawner te gebruiken. Edit: Hier een link naar de Carspawner. Bewerkt: 27 april 200817 jaren door Jay;
Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_959146 hij heeft geen vindplaats maar ik zie hem wel vaak bij de haven in los santos.
Geplaatst: 27 april 200817 jaren Auteur comment_959147 De "Pizzaboy" heeft officieel geen vindplaats. Ze zeggen wel dat hij veel te vinden in is in de buurt van de haven van Los Santos. Als je deze scooter perse wil raad ik je aan een carspawner te gebruiken. Mag ik dan vragen hoe ik aan een carspawner kom?
Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_959153 http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=648 hier kun je die downloaden. Je moet wel de PC versie hebben. Unzip het bestand (www.winrar.nl voor winrar, om te unzippen) en open het bestand. Start het op, start dan gtasa op, ga terug naar windows en insert trainer into SA aanklikken. Voilá
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959469 Ik heb hem één keer in zo'n stukje militair gebied zien staan,in San Fierro.. In de haven van Los Santos heb ik hem nog nooit gezien..
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959506 Ik heb hem één keer in zo'n stukje militair gebied zien staan,in San Fierro..In de haven van Los Santos heb ik hem nog nooit gezien.. Jahoor, militaire soldaten met een pizzascooter. Die hebben zeker niks beters te doen...
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959526 Er zijn al meerdere topics geweest over de Pizzaboy, en iedereen noemt totaal verschillende plaatsen waar ze hem hebben zien rijden. Ik denk dus gewoon dat het ding overal wel kan rondrijden, alleen niet zo vaak. Het is gewoon een kwestie van geluk om hem te vinden.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959531 Er zijn al meerdere topics geweest over de Pizzaboy, en iedereen noemt totaal verschillende plaatsen waar ze hem hebben zien rijden. Ik denk dus gewoon dat het ding overal wel kan rondrijden, alleen niet zo vaak. Het is gewoon een kwestie van geluk om hem te vinden. misschien kun je hem wel met een mod krijgen.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959541 Een carspwaner... wat is een carspawner dan een soort mod?
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959549 Een carspwaner... wat is een carspawner dan een soort mod? Nee,een carspawner is een soort programma waarmee je elke auto naast je voeten neer kunt laten zetten.. @ Bassss: Jah,daar heb ik hem echt zien staan! Die plek waar ook de Hunter en Barracks te zien zijn.. Bewerkt: 28 april 200817 jaren door Bossinkje
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959550 Een carspawner is een trainer waarmee je voertuigen kan spawnen, recht voor je neus. het is net als een cheat, maar dan kan het nu met alle voertuigen. Hierboven zijn al meerdere keren links gegeven
Waar vind ik snel een pizzascooter??