Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_959158 met cheats en met trainers kan je je auto laten vliegen.. kan dat ook met commands....?
Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_959258 Nee (in ieder geval niet zoals met die cheats) (kort maar krachtig ) Bewerkt: 27 april 200817 jaren door =>Sandra<=
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959425 Je kan wel de zwaartekracht veranderen, door middel van het RCON commando /rcon gravity [zwaartekracht] Je moet een beetje oefenen met het getal, want je moet een beetje een gulden middenweg vinden (dus niet te hoog of te laag). De originele zwaartekracht staat op 0.008. Dat betekent dus dat je als je het getal verhoogt, je dus minder goed kan springen, de zwaartekracht neemt toe. Als je hem verlaagt, moet je eigenlijk een heel klein getal invoeren, alleen dan zal je er eigenlijk wat van merken. Zet dus heel veel nullen na de . en voor de 8. Het is niet echt vliegen, want je zweeft alleen (je kan eigenlijk niet sturen, alleen kantelen) en als jij zweeft, zweeft iedereen (er is ten slotte maar één zwaartekracht, voor iedereen). Let op: dit is dus niet de originele auto's vliegen code! Bewerkt: 28 april 200817 jaren door VWO-er
Geplaatst: 28 april 200817 jaren Auteur comment_959827 bedankt.. ik ga het denk ik niet gebruiken word teveel gepruts alsnog bedankt
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973634 bedankt.. ik ga het denk ik niet gebruiken word teveel gepruts alsnog bedankt
met cheats en met trainers kan je je auto laten vliegen..
kan dat ook met commands....?