Jump to content
Geplaatst:
comment_959371

hee iedereen morgen komt gta iv uit :dans::dans::dans:

maar wat heb ik hier eigelijk nog te zoeken na 29 april :S

komen en nog speciale topics of so?

als er hier al een topic over was doe maar een :slotje: op

(de plaatje van de auto is de duurste auto ter wereld ik weet dat het er niks mee te maken heeft ik wou gwn ff zeggen XD)

Bewerkt: door GTA-Sheep
Onzinnige afbeelding verwijderd

Featured Replies

Geplaatst:
comment_959373
hee iedereen morgen komt gta iv uit :dans::dans::dans:

maar wat heb ik hier eigelijk nog te zoeken na 29 april :S

komen en nog speciale topics of so?

Mensen helpen met gta4?.. Discuseren over gta4..

Eventueel paar gasten uitnodigen of een klein vast clubje vormen van nederlanders om gta mee tespelen? enz enz

Geplaatst:
comment_959393
Dan stroomt het hier in het Gta 4 forum binnen met vragen,Easter Eggs,aparte dingen,missiehulp,bugs glitches enz enz.Gewoon discussieren over deze Gta ;)

ik snap egt niet wat er so leuk is aan easter eggs :duh:

Het zijn vaak gewoon grappige dingen.

Het is ook leuk als je die opeens eentje vindt, aangezien niet zo heel makkelijk te vinden zijn (vind ik zelf)

EDIT: Weet iemand trouwens iets over de collectables?

Of zitten die er deze keer niet in? Wat ik overigens heel raar zou vinden

Bewerkt: door peter-de-gekste

Geplaatst:
  • Auteur
comment_959396
Dan stroomt het hier in het Gta 4 forum binnen met vragen,Easter Eggs,aparte dingen,missiehulp,bugs glitches enz enz.Gewoon discussieren over deze Gta ;)

Het is ook leuk als je die opeens eentje vindt, aangezien niet zo heel makkelijk te vinden zijn (vind ik zelf)

0o wat leuk zeg !

nee grapje hoor lijkt me best leuk maar wel moeilijk om te vinden!

Geplaatst:
comment_959397

Behalve die standaard dingen zoals gruppe 6 ^_^

Geplaatst:
comment_959400

Er zitten collectables in, een nederlands blad mocht 3 uur GTA IV spelen, en toen schoten ze een duif uit de lucht, die explodeerde, en toen kwam er op beeld iets met Exploderende Duif 1/100.

Dit las ik op een ander forum :klap:

Geplaatst:
comment_959411

ff ontopic wat moet je doen na 29 april je sociaal contact op nihil zetten en gta IV gamen, dit forum af en toe lezen om wat nieuwe dingen te ontdekken of help bij een missie ;-)

Geplaatst:
comment_959416

Er zitten collectables in, een nederlands blad mocht 3 uur GTA IV spelen, en toen schoten ze een duif uit de lucht, die explodeerde, en toen kwam er op beeld iets met Exploderende Duif 1/100.

Dit las ik op een ander forum :klap:

Cool, duiven schieten! :D

Geplaatst:
comment_959514
Komen er nog meer onzinnige topics over easter eggs :7, net zoals de verwijderde San Andreas Easter Egg Fora xD

O wacht mensen, die perfecte Kai ShockWave moet weer zeuren. Even stil hoor :Y .

Ontopic:

Het zal zeker mega druk worden, door spelers die hier vragen komen stellen enzo. Anders neem eens een voorbeeld aan de SA fora, zo word het hier ook denk ik.

Geplaatst:
comment_959623

Ik zal in het begin niet zo heel vaak te vinden zijn hier.

Eerst zelf GTA IV ontdekken voordat ik al spoilers ga lezen :Y

Daarna zijn we allemaal GTA liefhebbers dus zullen we wel hier te vinden zijn.

Is het niet om een ander te helpen danwel om een keer af te spreken om elkaar on-line te treffen (ik zit namelijk niet in een clan)

En zo zijn er nog een tal van dingen die je kan doen na de 29ste....

Hetzelfde zal gebeuren als na alle andere GTA delen.... Toen bleef dit forum ook bezocht worden.... En die herhaling gaat nu weer plaatsvinden.... :Y

Alleen ga ik voorlopig op *Mute* :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.