Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_959398

Hallo mensen,

Het aftellen is nu echt begonnen!

Morgen is het dan eindelijk zo ver: GTA IV beschikbaar voor iedereen!

Daarom stel ik voor om dit topic te gebruiken voor de mensen die het spel morgen hebben bemachtigd.

Als je wil kun je hier je vreugde tonen, zeggen hoe vet je het wel niet vindt en alle andere dingen die hier bij horen.

Voor iedereen die vannacht al gaat zou ik zeggen veel succes en plezier.

En voor de rest: Game ze morgen!

MvG

Peter

• Reacties 96
  • Bezichtigingen 5.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_959815

just bericht gekregen van GameMania dat ik vandaag om 24.00 mijn exemplaar mag afhalen.

Ik begin te twijfelen of ik hem vanacht zou halen of pas morgen.

Zijn er mensen die vanavond om 24u00 hun exemplaar gaan halen?

Geplaatst:
comment_959817

Ik krijg hem morgen lekker met de post :) Heb heb via consoleshop.nl besteld. Dus ik heb hem warshcijnlijk in de loop van de middag binnen :tu:

Bewerkt: door bjorntju

Geplaatst:
comment_959823
Leuk topic, de laatste dagen zit ik me te vervelen van het wachten :schater:

Ik hoop dat ik hem morgen heb, heb hem voor 11 april bestelt bij bol dus dat komt wel goed neem ik aan :dans:

En ik weet zeker dat het een goed spel is want ik heb de gameplay filmpjes gezien. ^_^ [/font]

Ik denk dat je hem niet kan spelen op de dag van de release.

Bol melde laatst als je 2 maand van tevoren had besteld dat je dan kans hebt dat ze tekort komen en hem dan niet kunnen leveren op de 29ste.

Mensen die voor de 2 maanden hebben besteld bij bol, kunnen hem wel verwachten.

Ik dus wel 7 maand geleden al gedaan. :puh:

Geplaatst:
comment_959850

Ik heb hem vannacht al! De winkel gaat om 24.00 uur open, ik ga samen met VWO-er erheen, daarna nog even spelen :Y_O_ Dit word echt leuk :D

PS: Ik ga hem dus ook halen bij GameMania :) 24.00 uur.

Bewerkt: door visser23

Geplaatst:
comment_959892

Bste mensen, ik heb de hele hype niet zo gevolgd. Woon in Den haag.. zag dat voor 44 euro GTA IV te krijgen is in zoetermeer bij mediamarkt. is er ergens een winkel waar je vandaag nog GTA IV kan krijgen. Waarom zo'n moeilijk gedoe joh, ik neem toch aan dat die winkels allemaal willen dat je bij hen koopt en niet bij de concurrent op de heok die wel al uitlevert ?

Wat een onzin allemaal, maar het zal wel aan mij liggen. Het is een computerspel (errrug cool natuurlijk) maar jezus wordt niet geboren morgen of zo...

Er is vast iemand die weet waar ik een exmplaar kan bemachtigen vandaag..

Geplaatst:
comment_959893
Leuk topic, de laatste dagen zit ik me te vervelen van het wachten :schater:

Ik hoop dat ik hem morgen heb, heb hem voor 11 april bestelt bij bol dus dat komt wel goed neem ik aan :dans:

En ik weet zeker dat het een goed spel is want ik heb de gameplay filmpjes gezien. ^_^ [/font]

Ik denk dat je hem niet kan spelen op de dag van de release.

Bol melde laatst als je 2 maand van tevoren had besteld dat je dan kans hebt dat ze tekort komen en hem dan niet kunnen leveren op de 29ste.

Mensen die voor de 2 maanden hebben besteld bij bol, kunnen hem wel verwachten.

Ik dus wel 7 maand geleden al gedaan. :puh:

Uhu ik heb mailtje gestuurd en ze zeggen omdat ik hem al in november hebt bestelt dat ik ervan uit moet gaan dat ik hem morgen hebt. En anders donderdag of vrijdag want met konnegingendag komt er geen post toch :duh:

Geplaatst:
comment_960252
Ik kan hem morgen dus nog niet spelen :-(

Waarschijnlijk heb ik hem morgen niet eens omdat ik vroeg naar egypte ga en al heb ik hem wel kan ik hem alsnog niet spelen want ik moet meteen weg.... Soms denk ik als ik nou die ps3 meeneem maar ik heb daar toch niet zo'n lekker gevoel bij...Misschien word hij gejat in dat hotel of beschadigt hij in het vliegtuig...iemand raad? :)

Neem GTA IV mee op vakantie, kan je op het hoesje kwijlen.

Geplaatst:
comment_960257
Bste mensen, ik heb de hele hype niet zo gevolgd. Woon in Den haag.. zag dat voor 44 euro GTA IV te krijgen is in zoetermeer bij mediamarkt. is er ergens een winkel waar je vandaag nog GTA IV kan krijgen. Waarom zo'n moeilijk gedoe joh, ik neem toch aan dat die winkels allemaal willen dat je bij hen koopt en niet bij de concurrent op de heok die wel al uitlevert ?

Wat een onzin allemaal, maar het zal wel aan mij liggen. Het is een computerspel (errrug cool natuurlijk) maar jezus wordt niet geboren morgen of zo...

Er is vast iemand die weet waar ik een exmplaar kan bemachtigen vandaag..

eehm, als je deze hype zo enorm dom vind, waarom koop je hem dan ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.