Jump to content
Geplaatst:
comment_959663

Zoals de titel al zegt: Wat moet ik doen? IV lijkt me de beste game ooit alleen ik heb geen console en geen IV en dat idee dat ik hem nooit zal kunnen spelen knaagt vreselijk aan me en ik moet er de hele tijd aan denken... Er zijn ook geen vrienden waarbij ik het zou kunnen spelen (of jatten)... En morgen is er waarschijnlijk ook bijna niemand op GTAforum omdat iedereen dan IV zit te doen en dan zit ik hier helemaal alleen bijna en dan heb ik alleen gezeldschap van emoticons...

• Reacties 47
  • Bezichtigingen 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_959922
Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen...

kje kan geen ps2 spellen spelen op de ps3 alleen ps1 spellen.

Geplaatst:
comment_959951
Ik had bijna een ps3 gekregen van m'n moeder alleen dat ging niet door omdat degene met de meeste geheugen er niet meer waren en die wou ze zodat we ook de ps2 spellen er nog mee konden spelen...

Met de 60gb versie kan ik wel ps2 games spelen hoor!

cya

Geplaatst:
comment_960955

Dit is je beste keus op bol.com bestellen dat heb je hem vrijdag nog dus geen nood! Als je geld te wijnig hebt voor een PS3 ga dan voor de X-doos arcadeen anders wachten op de pc versie! (als die komt) Maar de arcade versie van het x-doosje is niet zo duur ^_^

Geplaatst:
comment_960960

cya

De 60GB kan PS1 en PS2 spellen spelen :Y

De 40 GB kan GEEN PS1 en PS@ spellen spelen :N

Ikwou ook eerst de 60GB :-(

Geplaatst:
comment_961043
Alleen dat is IV waarschijnlijk allang uitverkocht

Vraag je of je moeder/vader GTA IV will voorschieten tot je weer voldoende geld hebt :engel:

ALs je verteld dat het zo aan je knaagt, en het zo belangrijk voor je is HOOP ik voor je dat ze het

wel begrijpen :{ tJa alleen is het niet 1 van de goedkoopste spelletjes

Geplaatst:
comment_961048

cya

De 60GB kan PS1 en PS2 spellen spelen :Y

De 40 GB kan GEEN PS1 en PS@ spellen spelen :N

Ikwou ook eerst de 60GB :-(

Ook ps1 spellen? zeker weten? :O

je kan wel ps1 spellen downloaden voor een paar euro :puh: maar ook sega spellen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.