Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959858 ik heb een mothership gepikt die van de truth bij de missie riot. alleen hij heet gewoon camper. en hoe moet ik de andromada stelen?
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren Auteur comment_983143 verdoorie dat stomme spel doet het niet meer door een mod van de audi a3 lemans hij wil niet uninstallen die mod
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983589 'The Mothership' heeft geen ID, het is gewoon een geverfde camper. De enigste manier waarin je hem makkelijk kunt krijgen is in de missie 'Riot', waarin deze buiten staat geparkeerd. Je moet dan wel de missie laten falen, aangezien je van de Greenwood van Sweet wegrijdt. Er zijn overigens wél mods dacht ik, waarin je een Paint Job op de Camper kunt spuiten die dan hetzelfde likje verf heeft als 'The Mothership'. Op gtagarage.com heb je de driver mod. In grove street kan je ergens in een marker gaan staan en dan op tab drukken. Dan kan je een aantal auto's kiezen en daar staat een camper bij, die dezelfde kleur heeft als the mothership.
Geplaatst: 11 maart 200916 jaren comment_1296580 Op gtagarage.com heb je de driver mod. In grove street kan je ergens in een marker gaan staan en dan op tab drukken.Dan kan je een aantal auto's kiezen en daar staat een camper bij, die dezelfde kleur heeft als the mothership. hoe heet die driver???
Geplaatst: 11 maart 200916 jaren comment_1296583 Zoek op gtagarage.com naar die mod. Verdere vragen omtrent deze mod kan je uiteraard in de Modding fora stellen. Om nog meer "bumps" en vragen over deze mod te voorkomen sluit ik dit topic.
ik heb een mothership gepikt die van de truth bij de missie riot. alleen hij heet gewoon camper.
en hoe moet ik de andromada stelen?